tiistai 31. elokuuta 2010

Taylor Momsen Sugarspace-lehdessä

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena
Taylor Momsen poseeraa Sugarscape-lehden kansikuvajutussa. Lehdessä hän monista eri aiheista: iästään, asenteistaan, musiikistaan, sarjastaan..

"Tarvitsen elämääni lisää mukavia ihmisiä"

Noh Taylor, Miten bändisi The Pretty Reckless sai alkunsa?
- Olen kirjoittanut biisejä ja soittanut kitaraa 5-vuotiaasta asti. Kyse on aina ollut musiikista. Halusin perustaa yhtyeen ja tehdä levyjä, joten minun täytyi löytää ihmisiä, jotka pystyivät auttamaan suunnitelman toteutuksessa.

Onko vaikeaa vaihtaa näyttely muusikon uraksi?
- Kaikilla on ennakolta tuomio siitä GG:n takia. Mutta en tarkoita samaa kuin Gossip Girl. Tiedän että ihmiset itse asiassa luulevat minun olevan Jenny Humphrey, mutta voin luvata etten ole. (nauraa) Olen oikeasti Taylor Momsen.

Onko vaikeaa yrittää olla vakavasti otettava, kun on 16?
- Tietysti. Mutten ymmärrä sitä. Rokkarit ovat aina olleet nuoria. Bob Dylan oli 17, kun aloitti, mutta minusta Disney pilasi homman. Nykyisin on paljon Disney-nuorisoa, jotka ovat aika purkkaa syöviä ja pirteitä ja jotka sattuvat olemaan samoja ikiä, joten he vievät minulta.

Luuletko, että ihmiset olettivat sinun julkaisevan pop -levyn?
- Se ei ollut minulla koskaan vaihtoehtona. En kysellyt itseltäni kumpaa haluan. Olen rokkari tyttö joka elää poppimaailmassa. Rock sanoo haista paska ja pop sanoo ' tykkään pukeutua.' En haluaisi julkaista pop- levyä. Se on turhaa ja ei yhtään tyyliäni.

Mitä mieltä olet tositv-tähdistä, jotka tekevät musiikkia?
-Kun olin yhdeksän, kirjoitin biisin nimeltä Blackout. Ja luulen, että Heidi Montag juuri lauloi laulun, jonka 9-vuotias kirjoitti. Joten tuota mieltä olen asiasta.

Auts. Kyllä huomaan että toimit omana itsenäsi. Mistä asenteesi tulee?
(sarkastisella äänellä) - Noh, tiedäthän, olen vahva ja oma itseni. (nauraa). Kaikessa on kyse kiroilusta. Olen niin epävarma. Paskon housuuni. Ja se ei välttämättä ole maailman ongelma vaan minun, joten minun ei tarvitse puhua siitä.

Miten saat kaiken itsevarmuuden esiintymiseen?
- Olen itsevarma, kun saan kitarani kaulani ympärille, mutta kaikki tuon välillä on osa isoa sotkua. Olen oikeasti tosi epävarma itsestäni. Minun elämäni on iso sydänsuru.

Mistä olet epävarma?
- Olen hemmetti teini. Olen epävarma kaikesta!

Miltä tuntuu lukea kritiikkejä itsestään?
- Kauheat asiat mitä he sanovat ovat hauskoja. Yhdessä jutussa oli otsikko, missä luki: Taylorin sydän on yhtä musta kuin hänen kajaalinsa! Kusin housuuni, koska nauroin niin kovaan. Minusta se on hysteerisen hauskaa. Tiedän kommentteja jotka ovat vain niin hillittömän naurettavia, että olen silleen, ' Joo, kiva, olen Saatananpalvoja ja saatanallinen rokkari, joka tulee, korruptoi lapsesi ja sitten imee heidän vertaan.'

Mutta eikö kommentit muka satuta yhtään?
- Miksi välittäsin siitä, mitä Sally Minnesotasta sanoo? En ole koskaan tavannut häntä ja varmaan en koskaan tapaakkaan. Bloggari Perez Hilton dissaa kaikkia ja hän voi sanoa minusta vain sen että olen tosi ruma. Ja minä siihen, okoooo. Hän ei eroa paljoakaan koulun pelleistä, jotka tekevät pilaa toisista ja sitten nauravat halveksuvasti päälle. Voitte vihata minua niin paljon kuin haluatte, en välitä siitä. Mutta älkää vihatko minua vain ilkeiden juttujen takia,koska sitä en oikeasti ole sitä.

Tuntuuko sinusta siltä, että sinun sanomisia vedetään asiayhteydestään?
- Kaikki tehdään niin. Yksi ilta yksi jätkä kysyi minulta mitä GG:ssä tulee tapahtumaan. Joten sanoin, että valmista on, kamu, koska olimme saaneet kuvaukset purkkiin. Ja sitten olenkin jo lopettamassa sarjaa. Mutta en tee haastattelua semmoisen kanssa, joka jahtaa minua kadulla kamera kädessään. Mitä luet, ei välttämättä ole sitä mitä edes sanoin. Se on vain pätkä siitä, mitä yritin sanoa. Olen hieman sulkeutunut ja kiusaantunut kun puhun, joten asiat menevät usein väärin.

Sinun elämäsi eroaa aika lailla muiden teinien elämästä.
- Ok, se on hullua mutta silti myös aika normaalia. Menen töihin, soitan kitaraa ja virkkaan. En biletä joka ilta, niinkuin elokuvissa tehdään.

Oletko Twitterissä?
- Olen juuri aloittelemassa sen käyttöä. twitter kuvani on Bride of Chucky. Näin sen nettisivulla totally genius. Kaikki fanit ovat twitterissä ja he sanovat ihania asioita, jotka saa olon tuntumaan hyvältä. Tarvitsen enemmän mukavia ihmisiä elämääni.

Oikeasti?
- Toivon, että ihmiset tutustuisivat minuun ensin kauttani. Ostakaa levy, kuunnelkaa musiikkia, tulkaa konsertiin ja tavataan bäkkärillä. Olen tosi mukava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti