keskiviikko 11. elokuuta 2010

Alex kazemi haastatteli Taylor Momsenia

http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2008/09/how-old-is-taylor-momsen-2.jpg

AK: Milloin päätit ruveta muusikoksi? Oletko aina ollut kiinnostunut musiikista? - Olen soittanut ja kirjoittanut siitä asti kun olin nuori, noin 5-vuotias, olen aina ollut rakastunut siihen...

AK: Millaiset asiat olivat vaikutteita biiseihin tai albumiin? Kerro biisin kirjoitusprosessista. - Biisit tulevat eri paikoista, yleensä löydän idean tai aiheen, josta tahdon kirjoittaa ja aloitan siitä. Olen ottanut inspiraatiota siitä, mikä on kiinnittänyt huomioni. Se voi olla stressaava prosessi, kun pitää odotella oikeaa/hyvää ideaa.

AK: Kuka on lempi suunnittelijasi? -Chanel.

AK:Tekisitkö ikinä omaa muotilinjaa? Jos tekisit, niin millaisia vaatteita linjassa olisi?
-Tahtoisin tehdä, mutta tahdon niiden saavan paljon huomiota. Ehkä paljon mekkoja, hameita ja paitoja.

AK: Onko sinulla lemppari biisiä levyltä? - Ne kaikki ovat erityisiä omalla tavallaan..

AK: Millaiset asiat inspiroivat omaa tyyliäsi? Sirä on kuvailtu provosoivaksi... oletko samaa mieltä? - en hae sellaista. Pidän vain tietyistä lookeista päälläni, minulla ei ole suoria vaikutteita, minä miksaan ja sovittelen ja yritän päätyä sellaiseen mikä saa olon tuntumaan hyvältä.

Haastattelu kokonaisuudessaan: New interview with Alex Kazemi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti