keskiviikko 11. elokuuta 2010

Chace Crawford pelkää hämähäkkejä

http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Emporio+Armani+Milan+Fashion+Week+Menswear+wQZEG-ErF8Ol.jpg
Ja harmi kun minun mielestäni kahdeksanjalkaiset kummajaiset on paras leffa...

Chace Crawford myönsi Britannian Marie Clairelle pelkäävänsä hämähäkkejä. Kammo on mitä pahin. Fobia sai alkunsa kun Chace katsoi lapsena elokuvan Arachnophobia.

- Pelkään hämähäkkejä. Näin elokuvan Arachnophobia kun olin 9-vuotias ja olen siitä asti ruiskuttanut niihin sumutetta. Vihaan erityisesti mustaleskejä. Ne näyttävät kuvottavilta. Jopa niiden ajattelu saa oloni tuntumaan pahalta.

Pahin tottumus on sen sijaan kännykkään puhuminen liian kovaa. -Puhun tosi kovaa kun olen puhelimessa. Olen se jenkki joka huutaa hississä puhelimeensa. Lisäks minulla on aika inhottava nauru, kun olen juopotellut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti