keskiviikko 11. elokuuta 2010

Jessica Szohrin haastattelu

http://images2.fanpop.com/image/photos/13100000/06-20-10-2010-Much-Music-Video-Awards-jessica-szohr-13197607-400-600.jpg
Mitä teet kun olet saanut tarpeeksi elämästäsi?
- Nautin elämästäni melkein aina. Minulla on hieno perhe ja ihana ystävät! Mutta olen ihminen joten tietysti minulla on päiviä jona tahdon huutaa :) Kuppi teetä, sour patch Kidsiä ja hyvä leffa auttavat aina!!

Jos talossasi palaisi, mitä 3 juttua pelastaisit?
Tuli: ahhhh ottaisin koirani kalani ja kuva albumini!

Suosikki vaatteesi?
- Vanha vintage villapaita, jonka äitini antoi minulle vuosia sitten. Se on ruskea ja nukkainen ja rakastan sitä.

Mikä oli ensimmäinen työpaikkasi?
- Minä ja kaksi kaveriani lukiossa ollessamme aloitimme työteon siivouspalvelussa, halusimme olla omia pomojamme ja valita työtuntimme ja nje!! Täytyy sanoa että me kolme teini tyttöä, jotka emme olleet ennen olleet "oikeassa maailmassa" teimme aika hyvää jälkeä.

Mitkä kolme asiaa pidät aina mukanasi?
-kannan huulikiiltoa, Caudalie Beauty Elixir suihkeputelia... On tosi raikastavaa ruiskuttaa sitä naamalle päivän aikaan ja luulen että kaikki sanoisivat että kulettavat kännykkää mukanaan.

Onko sinulla jokin salainen talentti?
- Se ei olisi salainen jos kertoisin, mutta joo tietty on- eikö kaikilla ole?!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti