lauantai 14. elokuuta 2010

Jessica Szohrin uusi haastattelu

http://img2.timeinc.net/people/i/2010/startracks/100222/jessica-szohr-435.jpg
Jessica Szohrilla on paljon menossa. Hänet on valittu kauneuslistoille, hän esittää Vanessaa hittisarjassa Gossip Girl ja hän tähdittää uutta elokuvaa Piranha 3D-joka tulee ulos tässä kuussa.
iheartradio puhui tähden kanssa filmistä, sarjasta, peloista...nje.

Onko Piranha 3D kauhuleffa vai komedia? -Tulette ihan varmasti nauramaan paljon, peittämään silmänne muutaman kerran, olette ihan tuolin reunassa. Joten tätä ei voi luokitella vain yhdeksi.

Kauhuleffoista: -Pidän kauhuleffoista...On hauskaa kun on peloissaan ja hyppää kavereiden syliin huutaen. Minä säikähdän aika helposti... silloin kun se musiikki alkaa ja ei tiedä mitä on tulossa yrittää ennakoida tahtomatta tietää...

Mitä hän pelkää: - Pelkään rottia. Kun muutin ensimmäistä kertaa New Yorkkiin ja minun soittoaikani töihin oli jossain 4:n aikaan aamusta- jolloin on vielä pimeää- asuin pienellä kadulla, joten auto ei voinut hakea minua edestä. Minun täytyi kävellä kulmasta ja panin ipodin soimaan, koska olin niin peloissani että kuulisin rottien juoksevan. Pelkään niitä kuollakseni. En tiedä miksi, koska ne pelkäävät enemmän minua, mutta ne pelottavat silti. Minusta ne ovat ällöttäviä.

Pussailukohtauksista: -Nyt näiden GG:n kausien aikana, joka ikinen hahmo on pussaillut jonkun kanssa... näyttelijänä se on vain lava pusu, joten siinä ei ole mitään totuutta mukana. Luulen että meillä sarjan näyttelijöillä ei tule olemaan koskaan ongelmia suudelma kohtauksissa sarjamme takia.

4.kauden kuvaamisesta:- Kuvaamme nelosjaksoa. En tiedä mitä voin sanoa ja mitä en.. tulee olemaan paljon omg- hetkiä, huippu muotia, hyvää musiikkia. Paljon draamaa. Minusta joka jakso tuntuu tuolta, ja kyselen tapahtuuko näin oikeasti? Aa tätäkö on tapahtumassa?

Mitä hän rakastaa: - Rakastan paljon sitä kun saan käydä katsomassa musiikkia Livenä. Olen iso, suuri musiikin fani. Rakastan myös joogaa, shoppausta, matkustelua. Rakastan sitä kun olen verkkareissa sohvallani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti