torstai 19. elokuuta 2010

Blake Lively Interview-lehdessä

How Blake Lively Conquered Her Shyness
Blake Livelystä ei tulisi mieleenkään sana ujo. Mutta hän väittää olevansa ujo. Minusta hän on enemmänkin itsevarma, tyylikäs ja ihana :) Blake Lively on Interview-lehden syyskuun numeron kanessa ja puhui haastattelussa itsestään ja joutui myös leffakollegansa Ben Affleckin piinapenkkiin.

- Olen itseasiassa tosi ujo tyyppi- se on iso salaisuus, joten älä kerro eteenpäin, Lively paljastaa Benin piinapenkissä. -Mutta kun otin näyttelyoppitunteja sain sen sysättyä syrjemmäksi ja tulin vähän kuorestani ulos. Se on kuin luonto kohtaisi luonnon: olen oikeasti tosi ujo, mutta menin siihen tilaan missä minun täytyi päästä siitä.

Affleck ohjasi ja tähditti elokuvaa The Town. Blake näytteli elokuvassa. Haastattelussa Ben kertoi kuinka itsevarmalta Blake kuvauksissa näytti, jopa seksikohtauksen teossa kuvauksien ensimmäisenä päivänä.

Lively kiittää perhettään siitä, että he eivät tuominneet häntä iän takia
-Minulla on iso perhe eikä kukaan koskaan kohdellut minua kuin lasta. He kohtelivat minua aina aikuisena, tasavertaisena.

Blake kertoi myös seikkailustaan 15-vuotiaana Euroopassa Eric-veljensä kanssa. He halusivat ensin tsekata pelkän Pariisin, mutta päätyivätkin kiertelemään ympäriinsä.

Lue haastattelu kokonaisuudessaan täältä: ead the rest of this entry »

Video kuvauksista:
http://www.interviewmagazine.com/media/video/20901

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti