maanantai 16. elokuuta 2010

Jessica Szohr haastattelussa

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

Jessica Szohr puhuu haastattelussa Piranha 3 D elokuvasta muiden asioiden ohella. Kyseessä on aika uusi haastattelu.

Piranha 3D:ssä täytyi varmaan olla kauan järvessä. Oletko hyvä uimari?
- Osaan pelastaa itseni, mutta en ole mikään paras uimari. Olen Wisconsista ja tykkään lumilautailusta, retkeilystä, joogasta ja jalkapallosta. Tykkään mennä rannalle ja makoilla siellä, mutta olen aina siellä silleen, että mitä on allani. Mitä tulee tapahtumaan. Järvet ovat tosi kaameita, koska niiden veden alle ei voi nähdä, etenkin jos kuvataan kahdelta aamulla. Välillä olin oikeasti tosi peloissani. En tiennyt mitä tapahtuu; oli synkkää ja kylmää.

Et ollut vedessä oikeiden pirajoiden kanssa, joten mitä ohjaaja teki improvisoidakseen?
- Välillä kala tarttui minuun joten he laittoivat veteen tyyppejä joilla oli vihreät hansikkaat ja he tarttuivat minun nilkkaani. He tekivät oikeasti niin. Oli myös kohtaus missä olen veneellä, joka uppoaa ja minun täytyy tapella pirajoiden kanssa paistinpannu kädessä. Muutama stuntti tyyppi ampui minua vesipyssyllä, jotta tiesin minne tähtään pannun.

Pitikö sinun opiskella New Yorkin seudun kulttuurieroista Vanessa-roolia varten?
- Kun sain työn soitin parille ystävälleni ja sanoin, että kukaan ei voi oikeasti asua näin kuin Upper East Sidella. Ja he sanoivat, että ei se paljon sarjasta eroa. Vanessa on sarjan maanläheisin tyyppi, koska hän on tyttö, jolla ei ole paljon rahaa. Hän joutuu käymään normaalissa työssä, jotta hän selviytyisi läpi koulusta. Vain tosi pieni osa Nykin asukkaista voi elää Upper East Siden elämää, ja muut kaupungin ulkopuoliset elää kuten Vanessa. Samanlainen tyttö olisi voinut käydä lukiotani.

Mitä Jess hakee pojassa?
- Iso juttu on huumori. Ja hänellä täytyy olla tosi cooli tyyli. Tyylin seksikkäin juttu on se, että siihen panee persoonaansa. Se on coolia. Tykkään vähän grungesta, mikä on hieno juttu mutta ei niin tärkeä kuin naurattaminen.

Mitä ei saa tehdä ensimmäisillä treffeillä?
- Joku sanoi joskus, että on ok jos nojaan sinuun päin ja suukotan. Olin silloin silleen, että ok aika herrasmiesmäistä, mutta en ole edes varma tuntuuko minusta siltä että haluan pussata. Kyseessä on ekat treffit ja kysyikö toi pussaamaan? Eikö se ole tarkoitettu vain silloin kun se vain tapahtuu? On kiva että kysyy, mutta se oli vähän hankalaa. Minusta on myös tyhmää ja tosi törkeää olla puhelimessa silloin kun toinen yrittää tutustua sinuun. Ei kannata ottaa kännykkää esille ekoilla treffeillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti