perjantai 25. maaliskuuta 2011

Penn Miamissa

Gossip Girlin Penn Badgley piipahti päivän ajan Miamissa promoamassa elokuvaansa Margin Call. Ja tietysti Penn halusi myös rannalle.
- Olen ollut vuorilla lumilautailemassa, joten minulla oli huono rusketus, josta minun täytyi päästä eroon.

Penn vastaili muutamiin kysymyksiin:


Olet iso jalkapallo fani. Entäs tenniksen?

- Isäni oli innokas tenniksen pelaaja. Sain siten nimeni; minut nimettiin Penn- tennispallojen mukaan. Vihasin lapsena tennistä isäni takia, mutta rakastan sitä nyt.

Kenen toivoisit voittavan Sony Ericcson turnauksen?
- Rehellisesti sanottuna, en ole seurannut tennistä hiljattain. Vuonna 2009 minulla oli mahdollisuus katsoa Roger Federerin ja Rafael Nadalin matsia U.S. Openin finaalissa, ja se oli yksi mitä jännittävin live- urheilutapahtuma, jonka olen koskaan nähnyt. Olin järkyttynyt sen kiivaudesta. Se ei välttämättä välity televisioon.

Kerro elokuvastasi Margin Call.
- Se oli vasta Sundancella ja tulee varmaan ulos syksyllä. Se on kuvitteellinen trilleri, mutta tarkka kuvaus taloudellisesta romahduksesta. Siitä kuinka ihmiset saivat tietää sen tapahtuvan ja se kuvaa, miten varat katoavat. Parasta oli saada näytellä sellaisten näyttelijöiden kanssa kuin Kevin Spacey, Jeremy Irons, Stanley Tucci, Demi Moore ja Paul Bettany. He, jotka eivät ole voittaneet oscareita, ovat saaneet ehdokkuudet tai voittaneet Emmyt tai Tonyt. Olin ainoa, jolla ei ollut mitään kauhean mainittavaa kunniaa ja se oli uskomaton kokemus ja opettava minulle.

Entä Gossip Girl?
- Sarja jatkaa niin kuin se on: olemalla mahtava! Se on ollut yksi parhaimmista kokemuksistani.

Mitä haluaisivat hahmollesi tapahtuvan?
- Hänestä voisi tulla vähän vaarallisempi. Hänellä on yksi vika; hän on liian kiltti.

Luuletko olevasi liian kiltti?
- Noh, olen erilainen tosielämässä kuin kuvauksissa. Mutta ei olisi syytä, miksen olisi kiltti, koska minulla on hyvä elämä.

Lähde: miamiherald.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti