tiistai 8. maaliskuuta 2011

Ed Westwick More!-lehden haastattelussa

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lfm4xtbtol1qaem7oo1_500.png
Ed Westwick jutteli More!-lehden kanssa. Ed näytteli kerrankin Britti aksentillaan Chalet Girl-elokuvassa ja oli kiitollinen siitä,ettei hänen täytynyt vääristellä puhettaan. - Oli mahtavaa, kun ei tarvinnut puhua Amerikkalaisittain ja oli myös mahtavaa työskennellä vaihtelun vuoksi brittiläisten kanssa.

Vaikka hän viettääkin paljon aikaa New Yorkissa, hän palaa Iso- Britanniaan aina moikkaamaan perhettään ja ystäviään.
- Minulla on ollut mukavasti aikaa mennä kotiin tänä ja viime vuonna. Rakastan kotia ja perheeni ja ystävieni näkemistä. On hyvä välillä karata Amerikasta. Hän lisää: - Usassa minun täytyy katsoa futista yksikseni. Kymmeneltä aamulla. Minulla ei ole porukkaa seurana. En ole vieläkään löytänyt hyvää paikkaa, joka tekee todella herkullista kalaa ja sipsejä. Ja Makkara rullia! Kaipaan niitä lähileipomostani.

Ed myös puhui vähän seuraavasta elokuvastaan J. Edgar, jossa hän näyttelee yhdessä Leonardo DiCaprion kanssa. Clint Eastwood ohjaa pätkän. - Minulla on elokuvassa rooli. Esitän nuorta FBI agenttia, joten olen todella innoissani.

Näyttelijä haikailee edelleen Cheryl Colen perään: - Kun hän tulee Yhdysvaltoihin, hän voi käydä luonani teellä. Mitä hänen ja sen Derekin välillä on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti