tiistai 29. maaliskuuta 2011

Leighton Meester haastattelussa

http://en.naanoo.com/wp-content/uploads/2010/12/leighton-meester-m.jpg

Gossip Girlin Leighton Meesteriä pommitettiin kysymyksillä ja hän puhui mm. vaatteista, tukastaan, gossip girlistä ja Herbal Essencestä. Tässä on tiivistelmä tuoreesta haastattelusta:

Kun olit sekä Gossip Girlissä, että oikeassa elämässä koulun tanssiaisissa, niin miten vertaat niitä?

- Sain käyttää sarjassa Oscar de la Rentan mekkoa... se oli hullua! Mutta en mennyt oikeisiin tanssiaisiin. Ihmettelin vain, miksi menisin. Kun muistelen tilannetta nyt, niin ihmettelin miksi olin niin vastaan. Silloin minulla ei ollut varaa pukuun tai limusiiniin tai mihinkään sellaiseen. Minulla ei ollut siihen tanssikumppania - ei sillä, että sillä olisi jotain väliä. En varmaan vain ollut kauheasti innostunut asiasta. En ollut silloin innoissani Britney Spearsistakaan ja nyt olen! GG:ssä oli paljon draamaa, niinkuin odottaa saattaa. Sarja vähän lisää väriä, joten se oli varmaan hauskin tanssiainen, johon minut on pyydetty. Ja Blair oli sen kuningatar!

GG:ssä on paljon kyse draamasta ja ilkeistä ihmisistä. Miten ohjeistat sellaisia tyttöjä, joita saatetaan kiusata koulussa?

- Minusta on tärkeää muistaa puolesta riippumatta, että et voi olla koskaan katselija. Aina täytyy puolustaa sitä, jota kiusataan. Superilkeys varmaan kuuluu kasvamiseen. Etenkin tytöt voivat olla ilkeitä ja kiusata toisiaan asioista, joille ei mahda mitään, kuten ulkonäkö. Se on niin tyhmää. Meidän pitäisi oppia tulemaan kaikkien kanssa toimeen... Ja Joo! Puolustaa siskojaan! Minulla on kavereita, joiden puolesta tekisin mitä vain. Kirjaimellisesti. Muistan kun lukiossa minulle ei aina oltu mukavia - sekä pojista että tytöistä, etenkin pojista, joista pidin. He olivat aina ilkeitä minulle! Nyt he väittävät olleen minun kaveri. Ja kiellän asian menneen niin. Se on lapsellista. Täytyy vain panna vastaan ja mennä heidän puheidensa yläpuolelle. Olen kohta 25- vuotias, kasvan, opin itsestäni ja tulen entistä varmemmaksi persoonaksi. Luulen itsevarmuuden löytyvän iän mukaan.

Suosikki suunnittelijasi/merkkisi?

- Rakastan missonia, ja minulla on sitä juuri päällä. Rakastan Marc Jacobsia ja Louis Vuittonia PALJON. Celineä! Phillip Limiä, tykkään hänen vaatteistaan. Ja Topshopista! Ja Lanvinista (H&M). Se oli kaunis. Tykkään sekoitella. Rakastan Chloea... voin jatkaa vaikka kuinka paljon... rakastan Alaiaa...

Lue lisää: täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti