perjantai 25. maaliskuuta 2011

Ed on eronnut puhelimen välityksellä

Gossip Girlin Ed Westwick paljastaa eronneensa nuorena puhelimella soittamalla. Hän lisäsi olevansa nyt sinkku, eikä etsi ketään hetkeen.

- Minun piti kerran erota puhelimella. Ja olin toisessa maassa. Olin nuori, enkä ollut aiemmin seurustellut ja en tiennyt miten lopettaisin suhteen, Ed kertoi britti lehdelle. - Olin peloissani, että hän etsisi minut ja löisi minua. Sanoin vain, että kaikki on ohi nyt, jätä minut rauhaan, se on parempi näin, joskus kiität minua sitä, etten antanut sinun elää valheessa! Kaikkea tuollaista.

Ed on pihkassa laulaja Cheryl Coleen, mutta ehkä hänellä olisi avoin ovi myös muillekkin.. Nyt hän vain haluaa keskittyä uraansa.

- Joo, olen sinkku tällä hetkellä; en etsi rakkautta. Keskityn nyt uraani, joka vie paljon aikaani ja sitoutumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti