perjantai 25. maaliskuuta 2011

Leighton Meester haastattelussa

Gossip Girlin Leighton Meester oli Beautyhighin haastattelussa, jossa hän puhui Herbal Essencestä, Gossip Girlistä ja kevään muodista. Huom! juonipaljastuksia!

Kerro Herbal Essencesin uudesta tuotesarjasta?
- Rakastan uusia tuotteita ja valmisteita. Rakastan sitä siksi, koska niin minun täytyy tehdä. Pidän hiuksistani huolta aika vähän, mutta on tärkeää olla perustuotteena shampoo ja hoitoaine ja saada hiuksiin kiiltoa. On hyvä olla hoito-tuote, josta pitää kiinni ja minä pidän tästä. Rakastan käyttää Hello- kosteuttajaa tukalleni, koska se kärsii kuumakäsittelystä jatkuvasti ja on hyvä lisätä niin paljon kosteutusta, kuin mahdollista. Rakastan myös sellaista, joka kestää pitkään, koska se on hyvää lääkettä hiuksille.

Sinulla on aika omanlaisesi hiustyyli aaltoineen päivineen. Miten päädyit siihen?
- Minulla on luonnostaan suora tukka ja ruoho on aina vihreämpää toisaalla, joten tykkään lisätä kiharoita tukkaani saadakseni liikettä ja se on hyvä pohja sille, jos tukkaan haluaa voluumia. Ja se tulee varmaan siitä, että hahmollani on niin upeat kiharat ja sitten ne harjataan pois. Tykkään siitä, koska on se on helppo ja yksinkertainen ja en halua aina päätyä käyttämään lämpökiharrinta.

Mitä trendejä odotat tältä keväältä eniten?
- Odotan kevättä ihan ylipäätänsä, koska se ei ole vielä täällä! Tykkään keväästä sen takia, että saan trencejä. Minulla on sellainen topsopilta ja aika pelkistetty sadetakki trench. Kun ulkona on vähän viileää vielä, tykkään käyttää kasmirhuiveja ja otan usein kevään vastaan hyvin. Käytän sandaaleja bootsien sijaan ja hattuja kuin fedoroja. Käytän usein syksyn linjalta kirkkaita hattuja ja laitan tukkani ylös kun matkustan - tykkään käyttää värejä.

Puhutaanpas nyt Gossip Girlistä, kun sarja on nyt pitkällä tauolla! Miten Blairilla ja Danilla menee? - Sanon vain, että se ei mene niin kuin luulette.

Mitä se tarkoittaa?
- Panen aina tunteeni peliin, koska olen oppinut rakastamaan Blairia. Hän on oikea ihminen minulle ja hän elää elämän, jonka saan esittää. Se on mahtavaa. Tykkään työskennellä Penn Badgleyn kanssa, joten se on todella mahtavaa, kuten tämä suhdekkin. Mutta minusta he ovat parempia ystävinä. Minusta hän kuuluu prinssille. Tai ehkä puhun omasta puolestani.

Onko Blairin esittäminen vaikuttanut sinun omaa eläämääsi?
- Joo on. Ennen kuin aloitin, asuin La:ssa ja kävin koe-esiintymisissä ja elin vaikeaa elämää näyttelijättärenä. Ja sitten muutin tänne ja sain kokea New Yorkin ja opin paljon sarjasta ja stylisteistä ja dialogista ylipäätänsä - joten olen nyt paljon tietoisempi omasta tyylistäni, suunnittelijoista ja trendeistä. Olen oppinut pitämään enemmän hauskaa ja menemään ulos enemmän. Olen oppinut paljon tyyleistä ja se on helpottanut elämääni New Yorkissa. Eroan paljon Blairista, hän on paljon vaativampi, mutta luulen hänen olevan hienostelevampi kun puhutaan merkeistä. Yritän pukea sen, mistä pidän ja en omaksu hänen tukkaansa. Se ei ole minun oikein yhtään. Hänellä on ruskea tukka ja minun täytyi värjätä omani.

Sait juuri kuvattua Monte Carlo- elokuvan. Millainen kokemus se oli?
- Se oli yksi jännittämmistä kokemuksista ikinä. Kuvasimme Budapestissa, Pariisissa ja Monte Carlossa melkein koko kesän yhdessä Selena Gomezin, Katie Cassidyn ja monen muun mahtavan tyypin kanssa ja he muuttivat elämäni. He ovat mahtavia, ja en voi sanoa tarpeeksi ihania asioita heistä, koska on todella vaikeaa löytää noin mahtavia tyttöjä. He ovat fantastisia, fiksuja ja lahjakkaita ja olimme mitä uskomattomimmalla lomakokemuksellamme, kun teimme tätä leffaa. Ja näin sen ja se oli mahtavaa.

Ja lopuksi, voitko sanoa mitään, miten musiikkisi kanssa menee?
- Kirjoitan vieläkin paljon musiikkia. Olen etenemässä levytysvaiheessa. Kirjoitin paljon ollessani Euroopassa, joten olen kirjoittanut koko viime vuoden ja olen ollut niin uskollinen itselleni kuin vain voi, tehnyt musiikkia itselleni ja ristinyt sormet yhteen, että muutkin pitäisivät siitä. Kyse on intohimosta. Ei niin, että se tuntuisi työltä. Se on osa minua, teen yhteistyötä bändin kanssa ja koen eri soundeja ja se on todella hauskaa.

Lähde: Beautyhigh.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti