tiistai 21. kesäkuuta 2011

Matthew Settle haastattelussa

Gossip Girlissä Rufusta esittävä Matthew Settle oli Examinerin haastattelussa.

Miten nappasit Rufus- roolin?
- Oli meneillään pilotti kausi ja koeluin sarjaan. Sain käsikirjoituksen ja luin sen läpi. Kun olin katsonut monia Cw:n sarjoja, tiesin miten kanava toimii ja he halusivat juuri tälläisen sarjan teineille. Tiesin, että jos oikeat näyttelijät valittaisiin siitä tulisi hitti. Niinhän se olikin!


Millainen isä olet verrattuna Rufukseen?

- Rufus tietää isyydestä enemmän kuin minä! Olen todella reilu. Rakastan ihmisiä ja 2-vuotiasta tytärtäni, mutta tiedän myös, että minulla on paljon opittavaa. Mutta Rufus on minua edellä tässä.

Oletko läheinen kollegoidesi kanssa?

- Ehdottomasti! Kelly Rutherford ja minä olemme hyviä ystäviä. Olemme usein puistossa lasten kanssa. Hän kävi läpi eron kuten minäkin vuosi sitten, joten hän ollut minua tukemassa. Koko työryhmä on mahtava ja tunnen olevani onnekas.

Olet näytellyt monen Hollywoodin ison tähden kanssa. Keiden kanssa haluaisit työskennellä?
- Anthony Hopkins, Christian Bale, Meryl Streep, Will Smith.

Lue lisää: Examiner

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti