tiistai 21. kesäkuuta 2011

Blake: Olen sinkku juuri nyt

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/julkkikset_2011/ulkomaalaiset_naiset/elokuva_ja_tv/1154212-max480x555.jpg
Gossip Girlin Blake Lively väittää olevansa sinkku, vaikka hänet on yhdistetty romanttisesti supertähteen Leonardo DiCaprioon.

- En voi sanoa muuta, kuin että olen juuri nyt sinkku, Blake toteaa.

Näyttelijätär kertoo haluavansa ottaa kesäloman ja suunnata Intiaan pian. Hän oli siellä lomalla myös kaksi vuotta sitten.
- Olin Intiassa kolme viikkoa. Kävin Rajasthanissa ja Agrassa katsomassa Taj Mahalia. Aasian kiertue on yksi parhaista jutuista, joita olen tehnyt pitkään aikaan, Blake sanoo ja lisää tykänneensä palatseista Jaipurissa ja Udaipurissa. - En päättänyt käydä Intiassa. Olin aluksi vain Thaimaassa, mutta pidensin reissua ja kävin myös Intiassa.

Hän haluaa nähdä lisää: - Haluaisin käydä uudestaan pian ja tällä kertaa haluan retkeillä Himalajalle.

Lähde: Hindustan Times

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti