keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Blake Lively Glamourissa

Gossip Girlin Blake Lively poseeraa Jenkkien Glamourin uudessa numerossa. Siinä häntä haastatteli Blaken ystäviinkin lukeutuva Florence and the Machine- yhtyeen laulaja Florence Welch. Blake puhuu mm. vaatteista ja miehistä.

Florence: Blake näytit uskomattomalta Met Ball- gaalassa yksi ilta.

Blake: Lopeta! Rakastamme toisiamme varmaan liikaa - se ei ole terveellistä! Eilinen show'si oli parhain tapahtuma, jossa olen tähän mennessä ollut.

Florence: Oli todella mukavaa saada sinut yleisöön. Muistan kun tapasin sinut ensimmäisen New Yorkin keikkani jälkeen. Hankit bändille pizzaa ja he rakastuivat sinuun oitis. Se oli ihanasti tehty.

Blake: Meidän tapaamisemme olisi pitänyt olla vähän sattuman kautta, jotta olisin ollut vähemmän stalkkaamassa, mutta niin vain ei ollut. Veljeni oli koukussa sinuun. Kun hän soitti albumianne minulle, leukani loksahti ammolleen. Soititte kaksi päivää myöhemmin Bowery Ballroomissa ja olimme sitä mieltä, että olimme onnekkaita ja että meidän oli määrä nähdä sinut.

Florence: (Nauraa kovaan)

Blake: Joten sain lipun ja kun he kysyivät, tahdoinko bäkkärille, niin olin sitä mieltä, että voi luoja, tietysti haluaisin tavata tämän mahtavan jumalattaren! Ja olit yksi mukavimmista ihmisistä, jonka olen koskaan tavannut. Ja silloin ajattelin, että minun pitää tuntea sinut paremmin.

Florence: Ja Vegasin keikka oli todella hauska myös, eikös niin? Se sinetöi ystävyytemme, kun saimme viettää uuden vuoden yhdessä kimaltelevissa asuissa penkillä seisoen.

Blake: Pyysit minua tulemaan Vegasiin. Ja 16 perheenjäsentä ympäröi minut oitis.

Florence: Ja se oli varmaan sinun setäsi tai isäsi, joka meni hakemaan minulle jäätä, koska olin pudonnut tuolilta jossain välissä.

Blake: Noh, on varmaan vaikea käyttää niin korkeita Louboutineita ja tehdä omia räppiliikkeitään. (nauraa)

Florence: hmm. Miten haastattelu on sujunut tähän mennessä?

Blake: loistavasti!

Florence: Ok, urani toimittajana voi siis alkaa sitten. Miltä tuntuu olla Chanelin Mademoiselle laukun mainoskasvo?

Blake: Se on suuri kunnia. Kun kuulin, että sain työn mehän menimme lounaalle ja teimme tämän suunnitelman kuin tytöt tee- juhlilla. " Oi, olisi mahtavaa, jos meillä olisi juhlat. Ja sinä esiinnyt ja teemme sen Pariisissa." Ihan kuin olisimme olleet Chanelin johdossa!

Florence: Sehän on uskomatonta, että sinulla ei ole stylistiä, eihän ole?

Blake: Tiedäthän, että äitini oli malli ja teki vaatteita, joten minulla on aina ollut suuri kunnioitus muotiin. Ja GG avasi oven muodin maailmaan. Menen muotinäytöksiin ja soitan tiedottajalleni ja kysyn voinko käyttää tätä. Minusta tuli stylistini tietämättä sen enempää. Ja kun minulle kerrottiin, että minun tulisi hankkia sellainen, ajattelin tämän olevan yksi harrastuksistani! Ja maksaisinko muka jollekkin harrastukseni viemisestä? Huono idea!

Florence: Tyylisi on uskomattoman tuore. Voisin kuvitella sinut astumassa studio 54:sta Andy Warholin kainalossa näyttäen säteilevältä. Miten kuvailisit omaa tyyliäsi?

Blake: Sinun pitäisi kuvailla sitä - Tuo oli aika imartelevaa. En voisi sanoa mitään, koska kuten minäkin, niin tyylini kasvaa ja muuttuu ja se on oikullinen (nauraa)

Florence: Oli mielenkiintoista kuulla, kun sanoit minulle olleesi hermostunut punaisella matolla ensimmäisessä Met Ball- gaalassasi.

Blake: Tarkoitat varmaan sitä Versacen kaunista mekkoa, jota käytin. Rakastin sitä, mutta olen liian ujo kuljeskelemaan sellaisessa mekossa, jossa on iso kaula-aukko. Joten ajattelin, että pystyn käyttämään sitä vain silloin, kun kuvittelen olevani joku muu. Se joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa? Ehkä Marilyn Monroe! Joten tulen olemaan tänään Marilyn Monroe.

Florence: Tuo auttaa paljon. Kun valmistaudut tilaisuuteen, mitkä ovat sääntösi?

Blake: Haluan kaiken olevan helppoa. En tunne tarvitsevani tehdä kauheasti mitään tukalleni tai meikilleni, koska tunnen olevani näille kauniille vaatteille mannekiininä, joten en halua koskaan tehdä mitään liian häiritsevää. Panen tukkani usein ballerina nutturalle ja otan pois ja tukastani tulee aaltoileva ja annan sen sitten olla. Tunnen itseni ujoksi, kun minulle hössötetään. Ja diettti valintani ennen tilaisuuksia on kanapiiras Tea & Sympathyltä, koska niissä tilaisuuksissa ei ole koskaan tarpeeksi ruokaa.

Florence: Olet hyvä kokki! Voi luoja, minulla oli hauskaa ollessani kanssasi aamiaisella ja teit todella herkullista —mitä ihmettä se olikaan?

Blake: Voitaikinaa ja pannaripalloja. Matkustan aina ja innostun, kun löydän uuden mausteen tai kastikkeen. Tämä on ihan hullua, mutta tahdoin kastikkeen New Orleansista ja he eivät lähettäneet sitä, koska FDA ei hyväksynyt sitä. Soitin ravintolaan ja sanoin, että voitteko ostaa nallekarhun ja halkaista sen ja sitten lähettää. Ja he vain totesivat, etteivät ole huumekartellissa; emme lähetä sinun makeaa kastikettasi nallekarhussa.

Florence: Kun tunnen sinut, olet todella iloinen ihminen, on outoaa katsoa sinua esittämässä sekoa hahmoa niin hyvin, kuten The Townissa. Mikä kiinnostaa synkissä rooleissa?

Blake: Se olen oikea minä — Sitä et tiedäkkään! (nauraa). Ei, ne kiinnostavat, koska ne ovat niin harvinaisia, etenkin ikäni takia. Naiset ovat filmeissä usein miesten palkintoja, eivätkä kauhean kerroksittaisia tai monimutkaisia, kuten miehet voivat olla. Hahmoni The Townissa oli kirjoitettu 37- vuotiaalle. Minun täytyi taistella sen vuoksi. Mutta en ole myöskään mikään kauhean kaltoinkohdeltu, joten on hauskaa päästä esittämään sellaista.

Florence: Voin kuvitella sinun pystyvän olemaan voimakas, jos sinun tarvitsee olla.

Blake: Noh, minulla on vahva kuva itsestäni. Se antaa minulle turvallisuudentunnetta. Määritän aina itseni asioista, jotka muuttuvat aina, kuten julkinen mielipide tai mitä puen ylleni, mitä töitä teen, niissä ei ole vakautta.

Florence: Olet pilotti Green Lanternissa. Oliko hauskaa? Saitko lentää koneella?

Blake: Sain tehdä paljon lentoharjoituksia simulaattorissa. Se oli uskomatonta. Nyt olen mielestäni coolein täti ikinä.

Florence: Opin paljon tästä haastattelusta. Olet tosi hyvä haastatteluissa, Blake. Miten minulla sujui?

Blake: Tulen ujoksi, mutta kun sinä haastattelit, niin tämä oli helpompaa. Tunnen tarvitsevani haastattelua!

Florence: Ok. Soita minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti