maanantai 31. tammikuuta 2011

Taylor Gracia-lehden haastattelussa

http://www.taylor-momsen.net/wp-content/uploads/2011/01/grazia_inter.jpg
Gossip Girlin rääväsuu Taylor Momsen puhui Grazia-lehdelle mm. juoruista ja taustastaan. Lehden kirjoituksesta selvisi muuten se, että tähden edustaja oli kertonut Material Girlin mainostamisen olleen kuuden kuukauden pituinen, joten hän ei saanutkaan potkuja.

Taylor suostui vihdoin ja viimein tunnustamaan sen, että hän vilautti rintojaan The Pretty Reckless- yhtyeen keikalla.
– Keikka oli tarkoitettu 21 vuotiaille ja siitä ylöspäin – Olen nyt ainoa, joka panee sen Youtubeen 12-vuotiaille nähtäväksi.

Entä mitä hän kommentoi väitteeseen, jonka mukaan hän poltti koiransa pallit ?
– Minulla on narttukoira. Joo, olen kyllä vähän pyromaanikko, mutta koirallani ei ole palleja.

Taylor kävi katolilaista koulua, joka oli hänen mielestään ahdistava.
– Koulu oli itse asiassa sellainen, josta minun piti päästä yli. He saavat ajattelemaan niin, että seksi on väärää, mutta minusta se on normaalia.

Hän näkee nykyään perhettään harvemmin. Ennen äiti hääri jopa kuvauksissa. Tähtönen kuitenkin väittää, etteivät vanhemmat ole huolissaan hänen asuistaan.
– Tyylini ei sovi kaikille, olen ääripää. Mutta äitini rakastaa muotia, joten hän ymmärtää sitä. Isäni oli yksi niistä, jotka tutustuttivat minut rockkiin. Hän soitti minulle The Beatlesia ja The Whota. He tietävät, että seksi ja Rock'n' roll kulkevat käsi kädessä, ilman toista ei voi olla myöskään toista.

Lue lisää: ‘Grazia’ magazine full interview with Taylor Momsen - 01/30/2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti