tiistai 25. tammikuuta 2011

Leighton Nylon-lehdessä

Gossip Girlin Leighton Meester on Nylon-lehden helmikuun numeron kannessa. Hän puhui lehdelle mm. näistä asioista:

Blair Waldorf-hahmostaan:
– Blair on... en tiedä mikä hän on... Minun täytyy mennä täysin vieraaseen ruumiiseen, että pystyn olemaan samaa mieltä Blairin ajatusten ja päätösten kanssa. Tiedäthän, Blairista kasvoi todella järkevä, hyvin koulutettu ja yksinäinen. Minusta hänen äitinsä ei ole kaikista tukevin ja... Blair on todella kilpailuhenkinen ja viekas, ja yleensä se on aika normaalia, mutta hän tekee valintoja, joita ei koskaan pitäisi tehdä.

Country Strongin Chiles Stanton- hahmostaan: – Hän pelkää niin paljon, että ihmiset pitävät häntä oppimattomana ja mitäänsanomattomana kaunokaisena ja voin ymmärtää sen täysin, koska etenkin jos tulee Dallasista, Texasista ja on kauneuskuningatar – niin ei normaalisti soiteta kitaraa, vaan kirjoitetaan merkityksettömiä pop- biisejä. Voin samaistua tuohon. Se on samalla sekä surullista, että ihanaa.

Minka Kelly puhui Leightonista The Roommate- elokuvan kuvauksien yhteydessä:
– Hän työskenteli psykologin kanssa; hän oikeasti opiskeli hahmonsa sairautta; monesti kuvauksissa olin hieman huolissani oliko hän siellä vai ei, koska hän pelotti minua niin paljon! Hänen katseensa oli niin epätodellinen ja hän uppoutui hahmoonsa todella kunnioitettavasti.

Perheestään ja ystävistään: – Tykkään että perheeni ja ystäväni arvostelevat minua, koska he tuntevat minut. Jos olen heidän mielestään kusipää, haluan heidän kertovan siitä minulle, mutta jos olen läski tai jotain, olen silleen: "ok, niinkö? ok? kiva!" Ei sillä ole edes väliä, entäs jos vaikka olisinkin läski. Onko sillä väliä? Olen aikuinen nainen ja joskus saatan olla pikkuisen pullea! En ole todellakaan yksin tuossa asiassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti