sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Leighton puhui uusista leffoistaan

Gossip Girlin Leighton Meester on tehtaillut viime aikoina monta elokuvaa. Esillä niistä ovat olleet Country Strong ja The Roommate. Neito puhuikin juuri niistä äskeisessä haastattelussa.

The Roommatesta:
– On aika hauskaa että olen elokuvan pelottava asia, Leighton sanoo. – Se oli mielenkiintoista, koska pidän lujasti todellisuudesta kiinni. Olen outo ja hullu kuin kuka tahasa muukin, mutta tällä hahmolla ei ole yhtään kontrollia. Joten se oli sekä mielenkiintoista että epämiellyttävää.


Elokuva pelotti ainakin häntä
– Olen ihan nynny. Näin elokuvan ja vaikka olin siinä, olin peloissani. Olen ylpeä siitä, millainen elokuvasta tuli. Minusta se on todella pelottava, seksikäs, hauska ja jännittävä. Aikamoinen kyyti.

Country Strongista:
– Elokuva kuvattiin Nashvillessä ja sain työskennellä suuresti ihailemani Gwyneth paltrowin kanssa. Se oli pohjimmiltaan musikaali, joten teimme paljon levytystä ja esiintymistä ja se oli todella jännää aikaa. Voin tietysti samaistua hahmoon paljon enemmän kuin The Roommaten hahmooni, koska hän on vain hullu.

– Oli ilo saada laulaa sitä musiikkia. Olen rakastunut kantri musiikkiin ja siihen mitä teimme filmatessamme. Opin todella paljon ja elokuva muutti käsitystäni kantri musiikista, Nashvillestä ja koko siitä musiikkilajista.

Hänelle musiikin kirjoittaminen on tärkeää.
– Se on minulle todella tärkeää. Levytin jopa juttuja edellisiltana ja niitä mitä olin kirjoittanut viime vuonna. Se eroaa paljon aiemmasta ja olen siitä ylpeä. Työstän sitä saadakseni sen täydelliseksi. Ja julkaisen levyn pian, mutta olen iloinen siitä, mitä teen juuri nyt.

Vaikka Leightonilla olisikin aikaa levolle Gossip Girlin kuvaustauolla, ei Leighton halua pysyä paikallaan, vaan haluaa hypätä seuraavaan projektiin.

– Parhainta työssäni on ehkä se, että saan tehdä erilaisia asioita jatkuvasti. En haluaisi koskaan tehdä samaa asiaa kahdesti, joten en teekkään niin tulevaisuudessa. Haluaisin tehdä jotain uutta ja tuoretta. En halua koskaan tylsistyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti