keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Leighton Meester haastattelussa (Spoil!)

Gossip Girlin Leighton Meester puhui Hollywoodnews.comille sarjasta, Country Strong- elokuvastaan ja lapsuudestaan.

Mitä mielenkiintoista draamaa GG:ssä on tulossa?

– Noh meillä on pieni tauko tässä. (haastattelu on julkaistu 6.01) Emme palaa ennen 24.01.11 tai jossain tuossa. Sanotaan nyt, että ystävänpäivä on mielenkiintoinen. Erittäin, mitä voi kuvitellakkaan.

Jatkuuko se mihin jäätiin vai onko aikaa kulunut?

– Ei, se on kuin ei olisikaan ollut taukoa.

Joten Cliffhanger on ratkaistu.

– Eikö se ole aina? Sitäkin kyllä. Minusta se on nyt Danin ja Blairin välillä. Tuo ystävyys alkaa kukoistaa. Minusta se on sekä söpöä mutta myös häpäisevää.

Oletko ajatellut elämää sarjan jälkeen?

– Tietenkin olemme sopimuksen alaisia tietyn ajan. Luulen että neljännellä vuodella he alkoivat ajatella, että he tietävät asioiden ajoituksen. He tietävät kuinka paljon tarvitsevat näyttelijää. Joten he ovat olleet niin kilttejä ja antaneet tehdä meidän muuta. Olen ollut niin onnekas löytääkseni projekteja, joita tahdon tosissaan tehdä. Useimmin se tapahtuu tauolla. Tämä ei. (Country Strong). Minun täytyi uhkailla kaikkia elämässäni. Manageriani, agenttiana ja kaikkia joiden kanssa olen työskennellyt. Olin silleen, että jos en voi tehdä tätä sen takia että aikataulu ei järjesty, niin muutan Costa Ricaan enkä tee koskaan enää töitä ja suljen puhelimeni. Bluffasin, mutta se auttoi.

Nyt et voi tehdä noin.

– Tiedän.

Filmi kertoo kertoo laulajasta, joka ei osaa käsitellä kuuluisuutta. Pistikö tuo ajattelemaan sinun tilannettasi?

– Elokuva kysyy ehkä eniten sen, että voiko saada sekä rakkauden että menestyksen. Kuuluisuus on minulle pelkkää typeryyttä, enkä tahdo sitä. Mutta se on jollain lailla osa työtäni, mutta pääasiassa se on näyttelyä ja siitä löydän iloni. Minulla ei ole näyttelemisen kanssa mitään ongelmaa. Jutussa on se hyvä näköpuoli, että meillä on hienoja faneja, ja voin käyttää koko elämäni ajan ferkkareita ilman mitään ongelmia.

Oletko ollut kantri musiikin fani?

– Kasvoin Floridassa. Olin hyvinkin tietoinen kantri musiikista. Rakastuin siihen ja kunnioitin sitä. Minulla on nyt kiitoksena siitä tämä elokuva. Paras juttu ikinä.

Mitä musiikkia kuuntelit kasvaessasi?

– Vanhempani soittivat aina Paul Simonia, Madonnaa ja Bonnie Raittia. Kaikki ei siis ollut kantri musiikkia, mutta kuuntelin aina kasvaessani musiikkia ja muistan sen koskettaneeni minua jo erittäin nuorena. Olin ruokakaupassa isäni kanssa ja Whitney Houston soi. Minun täytyi olla jotain 4-vuotias ja sanoin musiikin pistelevän selkääni ja isäni sanoi siihen niin, että pitääkin. Sitten, tämän elokuvan ansiosta Garrett Hedlund tutustutti minut Blaze Foleyhin, jota kuuntelen jatkuvasti ja rakastan sitä.

Ja nyt?

– Pidän Taylor Swiftistä. Minusta hän on mahtava ja sain työskennellä Nathan Chapmanin kanssa, joka työskentelee Taylorin kanssa jatkuvasti. Minusta se sopii täydellisesti Chilesin musiikkiin. Hän on kuin teini tyttö aikuisen miehen ruumiissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti