torstai 27. tammikuuta 2011

Poliisi pysäytti verisen Leightonin

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

Gossip Girlin Leighton Meesterin rooli psykona kämppiksenä The Roommatessa oli paljon pelottavampaa kuin Blairin esittäminen. Myös tosielämässä.

Erään kuvauspäivän päätyttyä Leighton oli ajamassa kotiin yllään tekoverta ja suolia ja poliisi pysäytti hänet Los Angelesissa. Se ei ollut mitään kaunista katsottavaa.

- Silloin oli yksi kohtaus missä meillä on pieni kissatapellu ... tai no ei kauhean pieni kylläkään. - Siksi olin niin pahoinpidellyn näköinen. Olin menossa kotiin moottoritiellä ja ajoin hieman liian kovaa ja minut pysäytettiin. Ja tiesin että niin tulee käymään. Minun olisi pitänyt pestä se pois. Minulla oli kiire kotiin. He luulivat sen olevan oikeaa ja ottivat minut ulos autosta ja tekivät pienen raittiustestin tarkistakseen, että olen kunnossa. Ja he sanoivat etten ole ja minusta se oli hauskaa, koska niin minäkin ajattelin. Olin täysin mielenvikainen elokuvan takia.

Ja poliisit kyselivät sitten milloin he saisivat nähdä elokuvan.
- He kysyivät milloin se tulee ensi-iltaan ja milloin he voivat se nähdä. Ja sitten he vielä tajusivat minun olevan Gossip Girlistä, Leighton nauroi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti