sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Penn Badgleyn haastattelu

http://cdn.sheknows.com/articles/2010/09/easy-a-penn-padgley-emma-stone.jpg
Penn Badgley esittää uudessa komediassa Easy A nörttiä ja maskotteihin pukeutuvaa Toddia. Todd yrittää saada Emma Stonen Olive-hahmon kiinnostumaan itsestään. Moviefone haastatteli Badgleytä Kanadassa, Toronton filmisfestivaaleilla.

Tämä erosi muista teini leffoistasi. Se näytti olevan fiksumpi.
- Kiitos. Ei sillä etten uskoisi muihin projekteihini, mutta olen silti järkyttynyt siitä kuinka laaja yleisö tällä näyttää olevan, tai ainakin sille annetaan hyvää palautetta. Olen iloisesti yllättynyt.

Millaista oli kuvauksissa?
- Se oli räjäyttävää. Tein vain kahdeksan päivää elokuvaa ja lensin edestakaisin tästä Gossip Girliin. Mutta se oli minulle mukava irtiotto siitä mitä olen normaalisti tehnyt. Se oli omitunen, vähän outo... etenkin maskotti jutut.

Millaista oli pitää sitä pukua? - Välillä se oli kauheaa.

Haisiko se pissalle? Toivottavasti ei. Nuohan haisevat. - (nauraa). Ainoastaan monen käyttökerran jälkeen. Onneksi minun oli puhdas. Se ei varmaankaan haissut hyvälle sen jälkeen kun olin käyttänyt sitä, koska minulla oli yllä kokovartalomaalia. Kuvasin kaikki maskotti kohtaukset yhdessä päivässä, joten maali alkoi valua. Se oli ihan sotkuista.

Teitkö omat stunttisi? - Tahdoin tehdä, mutten tietystikkään voinut. Yksi minkä halusin tehdä oli mahalleen hyppy trampoliinille. Se ei kuulostanut ollenkaan pahalta, mutta stuntti mursi kaksi kylkiluuta tehdessään sen. Noh, yksi murtuminen ei sanonut mitään ja sitten se tehtiin uudestaan yhdellä otolla ja hän rikkoi sitten toisen. He antavat vartalon käyttöönsä. Se on heille kunnia-asia. Se on hullua.

Oliko kuvauksissa yhtään kepposteluja? Kasti näytti olevan hauskaa porukkaa.

- Voin vaikka löydä vetoa että Emma ja Will Gluck (ohjaajan) välillä oli keppostelua. Mutta kuten sanoin, en ollut kauan kuvauksissa joten en tiedä.

Mikä on suosikki hahmosi leffassa itsesi lisäksi? - Noh... joka ikininen maskotti. (nauraa) Sanoisin Stanley Tuccin ja Patricia Clarksonin hahmot. Oliven vanhemmat olivat yhdessä tosi hyvä. He toivat elokuvan uudelle tasolle. He ovat ällistyttäviä.

Teinit yleisössä nauroivat leffalle - Se on hyvä. Olen iloinen. GG tuntuu joskus aika kiusalliselta, kun nuoret tulevat puhumaan sarjasta. Joskus haluaisin kysyä heiltä miksi he katsovat sarjaa. Minusta he saattavat olla liian nuoria. Tarkoitan, älä ymmärrä väärin, kyllä minä olen kiitollinen siitä että he katsovat meidän tekemäämme materiaalia, mutta joissain tapauksissa se saattaa olla liikaa heille.

Entä mitä sitten sen jälkeen kun Easy A julkaistaan? - Minulla on tulossa toinen leffa, joka saa ensi-iltansa toivottavasti ensi vuonna. Se on aikuismaisin elokuva mitä olen tehnyt. Olen nuorin henkilö siinä. Margin Callissa on kyse siitä että talous romahtaa. Siinä on uskomattomia näyttelijöitä - Stanley Tucci, Paul Bettany, Kevin Spacey, Jeremy Irons, Demi Moore. Olen todella iloinen että olen siinä mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti