lauantai 4. syyskuuta 2010

Chace Crawford GQ stylen kannessa


Gossip Girlin Chace Crawford on GQ stylen (Saksa) talvinumerossa

Nyt kun meillä on hyvä kuva sinusta: hieno lapsuus, upea ura ja olet aina siisti ulkonäöltäsi, Niin nyt näytät äkisti itsestäsi uuden puolen. Onko sinussa kapinoijaa?
- Tiedän että minulla on ulkoa puhtaan tuntuinen maine. Osittain se on totta. Mutta tietysti jokaisessa on jotain mikä saa vastaan. Minulla se ei tule pinnalle niin usein. Aika usein silloin jos kuuntelen Eddie Vedderin biisiä "Aloita vallankumous!"

Kumpi sopisi sinulle paremmin: punk vai rock?
- Punk? Rock? Minä? Olen kuunnellut klassista rockkia teininä. Ei, nuoruudessani ainoa tyyli mikä oli, oli netti ja puhelin-jutut. Olin siinä muotiliikkeessä mukana täysillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti