perjantai 17. syyskuuta 2010

Blake Lively Usatodayn haastattelussa

http://i.usatoday.net/life/_photos/2010/09/17/livelyx-large.jpg
Blake Lively oli USATODAYN haastattelussa.

Toimittaja huomaa heti tähden paljettiset siniset kengät Blaken saapuessa haastatteluun
- Eivätkö olekkin upeat?, Blake kysyy. -Nämä ovat kauniit Chanelin kengät, joita olin toivonut.

Lively tahtoi haastavan roolin ja sellaisen hän saikin The Townin Kristasta
- Rakastan tätä hahmoa haasteen takia. Hänen piti olla 37-vuotias, Oxycontinista riippuvainen äiti Bostonista. Se oli hahmo, jota he eivät tahtoneet luettaa minulla, koska olin 21 ja olin näytellyt vasta muutaman vuoden, enkä ollut todistanut kykyjäni paljoakaan.

Hänellä on takanaan jo toinen rankka rooli. Hän esitti viime vuonna elokuvassa The Private Lives of Pippa Lee nuorta tyttöä, jonka villimpää puolta näytteli Robin Wright.

Blake sanoo ettei Ben Affleck ollut ennen kuullut hänestä
- Hän ei tiennyt kuka olin. Lopulta he sanoivat: " ok, noh, hän ottaa sinut tapaamiseen. Mutta sinun täytyy mennä Bostoniin."

Lively sanoo, että vakuutti Benin
- Koeluin ja kun lopetin hän kysyi mistä suunnalta Bostonista olen.
- Ja sitten kun luin toista kertaa, kokemus oli pitkä ja uuvuttava. Kohtaukset olivat tosi tunteellisia ja se oli pelottavaa. Hän mietti voisimmeko työskennällä yhdessä ja voisiko hän ohjata minua.
- Olen varma että oli paljon paremmin soveltuvia ja osaavampia ihmisiä, jotka olisivat voineet tai joiden olisi pitänyt näytellä tämä rooli. Mutta minusta minun täytyi esittää rooli, koska olin kiintynyt rooliin.

Hän oli tietoinen myös riskeistä

- Tämä eroaa paljon GG:stä. Elämässä on hauskaa haasteet. Joskus täytyy kaatua kasvoilleen. Siten oppii.

Riski kannatti ottaa

- Se oli ilo. Ei työnilo; vaan se että oli mukana. Kuvaaminen oli uuvuttavaa, traumaattista, henkistä, fyysistä, tunteellista ja tyhjyttävää.

Lähde: Usatoday

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti