torstai 30. syyskuuta 2010

Leighton Britannian Cosmon haastattelussa

GG:n pirtsakka Leighton Meester jutteli Britannian Cosmopolitan kanssa Leightonin ollessa Lontoossa markkinoimassa Herbal Essencesiä, jonka mainoskasvo hän on.

Minkä Julkkistyylin haluaisit eniten varastaa?
- Ihailen todella paljon Drew Barrymorea - Hän voi vaihtaa eri värejä ja leikkauksia tukkaansa ja näyttää täysin erilaiselta kaiken aikaa.

Mikä oli ensimmäinen hiustyyli, jonka olet tahtonut kopioida?
- Aika hauskaa, että sinun piti kysyä, koska tukkani on tänään kuin äitini, kasvaessani. Hänellä oli ruskeat permishiukset - Ajattelin aina sen olevan tosi glamouria. Mutta itse tahdoin aina punaista tukkaa ja yritin eri sävyjä siitä. Sitä on vaikea saada kestämään, mutta se on tosi hauska väri.

Jos et olisi Brunette niin mikä sitten?
- Minusta se riippuu paljon persoonasta. Kun olen blondi, tunnen olevani blondi, kun minulla on punainen tukka, tunnen olevani tulisempi. Minusta brunette sopii parhaiten persoonaani. Olen aika tarkka, tykkään pitää sitä ja ehkä siksi se on parhain valinta minulle.

Onko Brunette hiustesi oikea väri?
- Tukkani on tummanblondi - Kun menen aurinkoon se kirkastuu.

Pahin muotimoka?
- vahasin kulmakarvojani liian ohuiksi - Ei oikeastaan mitenkään tahallisesti, mutta jäin vähän koukkuun!


Onko sinulla tatuointeja tai läväreitä?
- Minulla on ranteessa kukkatatuointi ja korvissani on lävistykset. Minulla on ollut navassa lävistys ja muita outoja korvaläväreitä, mutta nyt en tahdo sellaisia.

Lue lisää osoitteesta L-meester.org

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti