sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Chace Saksan Intouch-lehdessä


Chace Crawford sanoo Saksan Intouch-lehdessä että hänelle seksi ei ole tärkeintä parisuhteessa vaan läheisyys.
Chace seurusteli laulaja Carrie Underwoodin kanssa, joka meni hiljattain naimisiin jääkiekkoilijan kanssa.
- Olin lähellä, mutta en koskaan nähnyt suhteen menevän loppuun asti, Chace sanoo suhteestaan supertähteen.
Nyt hän etsii uutta naista.
- Haluan että nainen koskettaa minua sisäisesti. Mutta tapaan sellaisia naisia tosi harvoin. Juuri siksi minulla ei ole ollut pitkiin aikoihin tyttöystävää.

Mutta olet varmaan käynyt monilla treiffeillä, niinhän?
- Noh, en ole sellainen jätkä joka menee treffeille vain saadakseen tytöt sänkyyn. Seksi ei ole minulle niin tärkeää. En tarvitse irtosuhteita.

No onko helppo tutustua naisiin?
- Ei oikeastaan. Gossip Girlin menestyksen takia ihmisiin tutustuminen vilpittömällä ja normaalilla tavalla on vaikeutunut varmasti. Olen usein vainoharhainen ja tosi epäluuloinen tyttöjen aikeista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti