maanantai 10. syyskuuta 2012

Blake Marie Claire-lehden haastattelussa

Blake Lively puhui lehden lokakuun numerossa mm. näistä asioista:

* Blake kehui vuolaasti The private Lives of Pippa Lee- leffan vastanäyttelijäänsä Alan Arkinia:
- Jos totta puhutaan, niin Alan on ollut yksi parhaista rakkauden kohteista (leffoissa) mitä minulla on ollut. Hän oli kiltti, hauska ja haaste - koska hänen oli vaikea hyväksyä että olin 19 ja hän 72.

* Lapsuuden haaveen toteutumisesta, eli Spice Girlsin tapaamisesta:
- Kun olin lapsi, niin minun olisi pitänyt varmaan saada lääkitys minun Spice Girls- pakkomielteeseen. Minulla oli buffalo-kengät, räätälöity Baby Spice- kaulakoru ja räätälöidyllä tarkoitan sitä, että se oli tehty muovista paikallisessa ostoskeskuksessa ja sitten oli vielä britti-lipulla koristeltu mekko.

- Olin äskettäin Lontoossa ja olin paljon hotellissa, koska ulkona satoi. Mutta menin viimeisenä iltana ulos syömään. Kun olin saapunut ravintolaan, minulle kerrottiin muutaman paparazzin ilmestyneen. Ihmettelin asiaa, koska minut oli jätetty aika hyvin rauhaan visiitilläni. Mutta sitten joku kertoi minulle, että Victoria Beckham on samassa ravintolassa. Eli ilmankos. Hän on kaverini ja olisin halunnut tervehtiä häntä, mutta tuumin ettei minun pitäisi häiritä häntä. Mutta kun kuulin keiden kanssa hän oli siellä niin minun oli pakko mennä tervehtimään! Sain siis hengata koko Spice Girls-yhtyeen kanssa. Haaveeni siis toteutui. Voin siis lopettaa nyt, Blake hehkutti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti