tiistai 11. syyskuuta 2012

Blake Allure-lehden kannessa *Päivitetty*


Blake Lively on Allure-lehden lokakuun numeron kannessa ja kansien välissä. Hän kertoi lehdelle mm. näistä:

Elämästään
- Juuri nyt, olen niin rauhaisa... en ole koskaan ollut onnellisempi. Kyse on valinnasta joka aamu kun herää, täytyy sanoa, että ei ole syytä miksei tästä päivästä tulisi elämän parhainta.

Kropastaan: - Minulla on tietenkin monia epäkohtia kropassani, mutta mielummin otan vähän selluliittia, jotta voin tehdä ruokamatkoja ja kokeilla jokaista jäätelöpaikkaa etelässä.

Lasten haluamisesta: - Olen aina tahtonut suuren perheen. kolmekymmentä lasta, jos vain voisin.

Ujoudestaan: - Olen todella ujo. Olen kyllä myös seurallinen vaikkakin aika paljon yksityisyyttä haluava.

Savages- leffan kollestaan Taylor Kitschistä:
- Kuvasimme ensimmäisenä päivänä sänkykohtauksen. - Minulla oli pitkän hame, toppi, mutta hän se vilautteli. Mutta se oli hyvä, hah!

Ben Affleckista: - Jos tunnette Benin ja hänen vaimonsa Jennfier Garnerin, niin tiedätte, että he ovat pyhittäneet elämänsä perheelle ja kotielämälle.

Absolutismistaan: - En juo, enkä ole koskaan kokeillut huumeita.

**
Mitä mieltä hän on yökerhoista?
- Musiikki soi niin kovalla, ettei voi keskustella kenenkään kanssa. Jos olisin loistava tanssija niin sitten menisin, mutta en ole. Kaverini kutsuvat minua nopeaksi kävelijäksi, koska kyynerpääni ovat joka paikassa. En ole päättänyt noudattaa tiukkoja elämänsääntöjä. En vain halua juoda tai käydä yökerhoissa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti