torstai 14. huhtikuuta 2011

Teen vogue haastatteli Jessicaa

Gossip Girlin Jessica Szohr oli nuorten suosiman Teen Vogue- lehden haastattelussa ja puhui Dovesta, tyylistään, kuntoilusta, trendeistä ja jne...

Miten lähdit mukaan Doven kampanjaan?
- Työskentelen parhaillaan heillä promoamassa go sleeveless deodorantteja! Dove teki tutkimuksen, jonka perusteella tuhannet naiset eivät mielellään paljasta kainaloitaan ja se vaikuttaa pukeutumiseen. Muoti on iso osa elämääni ja halusin naisten saavan tietoa siitä, että on tuote, joka auttaa kainaloiden hoidossa vain viiden päivän sisään. Meillä on myös kisa: Ilmoittaudu netissä, suunnittele hihaton toppi, ja voittaja pääsee Nykiin muotireissulle! Käyttörahaa hän saa 5000 dollaria ja voittaja saa shopata minun kanssa!


Mitä tuotteita käytät tukkaasi?
- Shampoan ne kuivana. Tukkani voi paremmin, kun se ei ole täysin puhdas! Käytän paljon kuivaa shampoota ja siksi tukkani tuoksuu aina hyvälle. Tykkään Kerastasen tuotteista - käytän merkin shampoota ja hoitoainetta.

Mitä käytät iholle ja mitkä muut kauneustuotteet ovat tärkeitä? - Olen käyttänyt ReVineä kasvopesuun ja rakastan heidän silmänympärysvoidetta. Se kiristää silmien ympärillä olevaa ihoa ja ja saa näyttämään tosi pirteältä! Tykkään myös Caudalien suihkepullosta; se virkistää pitkän työpäivän jälkeen. Ja rakastan Burberryn maskaraa ja aurinkopuuteria. Tykkään korostaa silmiäni ja keskittyä niihin, ja maskara saa ne erottumaan. Minusta puna ja aurinkopuuteri kirkastaa.

Millainen tyylisi on? Suosikki vaatemerkit?
- Poikatyttö/boho ja elegantti! Upea, mutta yksinkertainen. Käytän tosi halpoja tuotteita vintage kaupoista ja yhdistän ne Marc Jacobsin laukkuun. En tykkää siitä, että stailataan liikaa ja käytetään saman suunnittelijan vaatteita päästä varpaisiin. Haluan yhdistellä, kuten Targetin V-kauluksisilla. Joten tyylini on varmaan yhdistelmää bohosta, elegantista, huippumuodista ja säästelystä! Minulla on Proenza- takki jota rakastan - siinä on todella cooleja yksityiskohtia, eikä se ole liian painava, joten se on helppo käyttää. Minulla on kultainen kello Zadig & Voltairelta ja sekin on aika vakio. Minulla on myös Chris Benzin kengät, jotka sain hiljattain ja olen käyttänyt niitä paljon - mustat kengät, jotka ovat tosi hyvin suunniteltu. Ne ovat minun kolme vakiotani juuri nyt. Ne kaikki ovat asusteita, koska jos on hyvät farkut ja toppi, joka saa olon tuntumaan hyvältä, niin se siitä. Asusteet ovat lisämaustetta!

Miten pysyt kunnossa?
- Joogaan paljon! Olemme nyt tauolla muutaman kuukauden, joten olen Los Angelesissa ja tykkään silloin patikoida. Olen ollut myös Tracy Andersonin treeneissä, mikä on mahtavaa. Ja myös setäni, Brian Szohr on valmentaja Wisconsissa, joten hän treenaa minua kun ehtii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti