perjantai 1. huhtikuuta 2011

Blake Lively CinemaConilla



Viime vuonna Blake Lively yllätti The Town- elokuvassa.
- Kun olet 10 kuukautta tekemässä tv-sarjaa, niin sinut tunnetaan siitä pääasiassa, Blake sanoo. - The Town viehätti minua, koska se eroaa paljon aiemmista tekemisistäni. Eikä vain muiden puolesta, vaan myös minun, koska haastoin itseni siinä.

Tänä vuonna hän tähdittää Green Lanternia. Siinä hän esittää Carol Ferrisiä. Maailman numero 2 taistelijapilottia ja naista, joka pelastaa usein päähenkilö Hallin.

- Se on yksi kaikkien aikojen pitkään jatkuneista sarjakuvista ja rakastetuista supersankaritarinoista - mutta vanhemmalle sukupolvelle. En tiennyt kuka hän oli, Lively sanoo Hal Jordanista eli Green Lanternista.

Jopa ennen kuvauksia Blake sai huomata, kuinka omistautuneita sarjakuvafanit voivat olla.

- Minun henkivartijani, joka on 67, todella vakava, eikä puhu paljon, veti minut sivuun. Luulin sen olleen turvajuttu. Hän sanoi sitten, että minun täytyy varmistaa, että tukkani on ruskea. Ja sanoin hänelle sitten, että pitääkin, mutta emme olleet vielä muuttaneet sitä. Hän sanoi minulle, että luota minuun. Tee tukastasi ruskea. En halua olla vastuussa siitä, että poika fanit hyökkäävät, kuin yhteisestä sopimuksesta.

Lähde: Variety

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti