lauantai 2. huhtikuuta 2011

Blake:Tykkään sarjakuviin perustuvista elokuvista


Blake Lively paljasti Mtv:lle CinemaConilla, että rakastaa sarjakuvia. Ainakin elokuvamuodossa.
- Olen itseasiassa tosi iso sarjakuva elokuvien nörttifani. En lukenut sarjakuvia koskaan. En ole poika; en tiedä satuitko huomaamaan, Blake vitsaili. - Olin sanomassa vain, että en koskaan tahtonut näyttelijäksi. Katsoin vain näitä supersankari elokuvia ja tahdoin kiivetä seiniä pitkin tai tehdä karate potkuja tai lentää tai tehdä jotain muuta supersankarimaista.

Blake lisäsi: - Olin kuin lapsi, kun sain tietää saavani tämän roolin. Rupesin kyselemään millaisia stuntteja saan tehdä. Olin niin innoissani, että sain olla osa sitä. Olen aina rakastanut tämän kaltaisia elokuvia. Kyllä luulen, että kaikki sanovat tämän, mutta minusta tämä on erilainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti