tiistai 15. helmikuuta 2011

Penn: Monipuolinen reissaaja

"Islannin maisemat olivat pelottavia ja karuja: geysersseja, vesiputouksia, biljoona vuotta vanhaa laavaa, joka peittää maan. Ja Reykjavikin yöelämä on villiä. Olin Prikid- baarissa, missä he soittivat hyvää jenkki hip-hoppia, tarjosivat Lakritsiviina (Topaz) shotteja yhden toisen perään ja kohtelivat minua, kuin siellä olisi ocean 11:n koko poppoo. Vietin kaksi vuotta sitten aikaa kaakkois- Aasiassa. Laitesukelsin Thaimaassa ja näin barracudan hampaitten loistavan kuin metallit. Olin Chiang Maissa, minkä kohokohta oli elefanttilla ratsastaminen ilman satulaa - minun elefanttini oli Mae Ma ja hänen rento persoonansa ihastutti. Mutta jokavuotinen seikkailuni on aina hiihto Park Cityssä puoliammattilaisten, eli ystävieni kanssa. Päädymme aina Devanzaan Pizzalle ja oluelle. Kotona Manhattanilla me pidimme Margin Call-elokuvasta taukoa ja menimme syömään Stanton Socialiin - Kevin Spacey ja minä joimme pitkään vodka soodaa".

- Gossip Girlin Penn Badgley kertoi seikkailustaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti