lauantai 12. helmikuuta 2011

Penn Badgleyn tuore haastattelu

Gossip Girlin Penn Badgley saapui GQ:n Best New Menswear designers in america- gaalan 10.02.11 rennoissa vaatteissa. Papermag sai tilaisuuden haastatella tätä nuorta ja suloista tähteä.

Miten oma tyylisi eroaa GG:n tyylistä?
- Tyylini on paljon rennompi kuin hahmollani. Mutta yleisestikkin ottaen olen rennompi, niin kuin huomaa. se on edustavaa, mutta listojen pohjalla. Tarkoitan, että saatan jodenkin juttujen takia näyttää hienolta. Mutta yleensä pidän sen yksinkertaisena.


Missä shoppaat New Yorkissa?

- Rehellisesti sanottuna käyn Barneysin CO-OP:ssa, Roganilla ja Save Khakilla.

Käytkö missään show'ssa tällä viikolla?
- Saatan mennä Moncleriin. Mutta se siitä. En käy kunnolla muotiviikolla, koska olen töissä.

Onko sinulla tällä hetkellä pakkomielteitä ja liittyykö ne muotiin?
- Olen itse asiassa tällä hetkellä koukussa lumilautailuun. Minulla on ilkeä lommo sääressäni ja se on kipeä. Olin juuri hieronnassa, mutta olen lumilautaillut aika paljon Sundancen jälkeen.

Miltä tuntuu Gossip Girlin päättyessä?
- Noh, sen täytyy loppua. Se tulee olemaan katkeransuloista, koska luulen meidän odottavan seuraavaa kappaletta, milloin se nyt ikinä tulee vastaan urallamme. Mutta kokemus on ollut uskomaton ja se on jotain sellaista, mikä on määrittänyt elämiämme ja se on ollut uskomaton mahdollisuus. Joten siitä tulee todellakin katkeransuloista.

Onko Gossip Girl muuttanut sinua? Tunnetko olosi vieläkin oudoksi, kun sinut tunnistetaan vai oletko jo tottunut siihen?
- Noh, se on aika hassua. En ole ollut missään juhlissa tai tapahtumissa muutamaan viikkoon ja ajattelin silti sitä, miten epämukavalta kamerojen edessä olo tuntuu, mikä on aika naurettavaa, koska koen sitä vieläkin usein. En tiedä, jos sitä ei niin ajattele, vaikka melkein hukkuu siihen paskaan - kyse on siis vain siitä miten sen ottaa vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti