maanantai 13. joulukuuta 2010

Taylor: Minulla ei ole paljoakaan ystäviä

Gossip Girlin 17-vuotias näyttelijätär Taylor Momsen sanoo, että hänellä ei ole nyt montaa ystävää. Eikä ole koskaan aiemminkaan ollut.
– Olen aina ollut vähän sellainen yksinäinen susi, Taylor synkisteli Femalefirstin nettisivuilla.

Hän sanoo, että ei ole koskaan ollut suosittu, koska matkustaa aina vain läheisimpien ystäviensä kanssa. Nuori nainen viihtyy parhaiten pienissä porukoissa.

– Minulla ei ole paljon ystäviä, eikä koskaan ole ollutkaan. Olen aina ollut yksinäinen susi. Olen todella ujo, Momsen myöntää.

– Minulla on kuusi parasta ystävää ja kolme heistä on kiertueella kanssani koko ajan. Se on loistavaa. Se ei ole minun mielestäni surullista. Pidän siitä, hän vakuuttaa.

MTV3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti