keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Leighton Meester Seventeen-lehdessä

Gossip Girlin Leighton Meester on Seventeen-lehden helmikuun numerossa. Hän puhui lehdelle mm. näistä asioista:

Rakkaudesta
- Rakkauden tärkeys elämässäni on todella vahvaa, on kyse sitten jätkästä, kaverista tai vain koiranpennusta. Minusta rakkaus muuttaa ajan kuluessa, ja olivat kokemukset sitten hyviä tai pahoja, siinä aina kasvaa ja oppii.


Juhlimisesta

- En ole oikein luonnostaan bilettäjä. Olen ehdottomasti oppinut sen, että se on varmaan kaikista mielenkiinnottomin asia ajan käytössä.

Erosta
- Minusta sinun täytyy tietää, miltä tuntuu kun olet surullinen ja on terveellistä surra jos suhde päättyy. Sinun pitäisi käydä läpi asiaa, sen sijaan että välttelisit asiaa koko ajan ja sanoisit että tahdot olla onnellinen, koska se ei ole terveellistä. En halua surullisten tai pahojen asioiden tapahtuvan minulle, mutta ne ovat antaneet aihetta työhöni ja se on hyvä.

Musiikistaan
- Työskentelen juuri bändin kanssa, ja teen paljon akustista musiikkia, laulan ja kirjoitan. Se on todella hauskaa ja täyttävää. Musiikki ilmaisee sen, mitä minulla on menossa elämässäni ja mitä käyn läpi, tai mitä olen käynyt läpi. Ja tietysti, se kertoo aika paljon rakkaudesta tai suhteista. Ala -ja ylämäet, jotka ovat yleisiä aiheita.

Perheen perustamisesta
- Tahdon perheen jonain päivänä ja tiedän, että minun täytyy antaa itseni rakastua, että voisin sellaisen perustaa ja uskon, että minua varten on olemassa joku. En silti jahtaa hulluna juuri nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti