lauantai 4. joulukuuta 2010

Leighton Meester haastattelussa

Gossip Girlin Leighton Meesteriä haastateltiin hänen vieraillessa Portugalissa mainostamassa Herbal Essencesiä viime kuussa.


Onko sinussa ja hahmossasi Blairissa mitään samaa?
- Joo, luulen niin. Esitän Blairia, koska pidän hänestä ja uskon että meissä on samankaltaisuuksia. Hänellä on vaikuttava elämäntapa, joten siinä emme ole kauhean samankaltaisia. Mutta minusta hän pukeutuu hyvin ja pidän juuri siitä seikasta. Ja hän käsittelee nuorena naisena samanlaisia ongelmia kuin minäkin, vaikkakin eri tavalla. Kun olin samanikäinen, koin myös samoja asioita: poikaystäviä, kavereita, perhe, koulu. Hän asettaa itselleen paljon paineita. Siinä eroamme aika paljon. Hän yrittää aina saada kaiken haluamansa ja tietenkin minäkin haluaisin aina niin käyvän. (nauraa)

Muoti ja kauneus. Kumman valitset ja miksi?
- Minusta ilman toista ei voi olla toistakaan. Minusta muoti on siksi tärkeää, koska se ilmaisee omaa itseään ja voi huvitella, mutta myös kauneus on itsensä ilmaisemista. Jos tykkää siitä miltä näyttää luonnostaan ja jos on itsevarma lookin ja kauneutensa kanssa, siis jos uskoo olevansa kaunis, niin se on tosi hyvä asia. Ja itseään voi huolehtia enemmän tyylillä, muodilla ja tietyn tyylisillä vaatteilla, joilla pukee itsensä. Minusta tyyli on tulos luottamuksesta, enemmän kuin muun. Mutta yritän itse tavoitella kauneutta. Haluan luottaa tuotteeseen, esim. juuri Herbal Essencesiin, johon lukeutuu shampoo ja hoitoaine. Ja tykkään käyttää juuri Herbalia. En halua että tukkaani laitetaan tunteja tai pannaan meikkiä liikaa. Olen aika käytännön ihminen ja haluan hiusteni kuivuvan normaalisti. Siihen lukeutuu myös meikittä oleminen. Laitan myös kynsiäni, mutta yritän tehdä sen nopeasti.

Lempi muotisuunnittelijasi?
- Minulla ei ole suosikkia, mutta muutamia löytyy. Rakastan Chloétä (Minulla on nyt merkin puku päällä), Vuittonia, Marc Jacobsia ja Celineä.

Ja sinulla on monia vaatteita suunnittelijoilta?
- Joo. Olen aika onnekas! Esim. tänä vuonna kun kuvasin Pariisissa, shoppasin ja hemmottelin itseni piloille.

Tykkäätkö pynttäytyä normi päivinä?
- Riippuu päivästä. Yleensä työskentelen silloin ja minulla on hahmoni puku. Mutta tykkään myös käyttää jotain, joka ilmaisee minua. Tietty se joskus koskee farkkuja ja t-paitaa. Haluan olla mieluummin mukavissa ja yksinkertaisissa vaatteissa, etenkin kun en tee töitä. Mutta, jos haluan tehdä jotain hauskaa kavereiden kanssa, tykkään käyttää korkokenkiä, koruja ja kaunista laukkua. Tykkään käyttää asusteita.

Onko sinulla stylisti, joka auttaa valitsemaan asut?
- Joo on. Minulla on stylisti, joka valitsee vaatteet. On mukavaa, että on joku joka tietää mistä pidän ja joka näyttää mitä voisin käyttää tapahtumaan.

Se on helpompaa...
- Joo!

Vaatteet vai asusteet. Kumman valitset?
- Asusteet.

Onko GG:n vaatekaapissa suosikkia?
- Joo. Minusta Blair pukeutuu täydellisesti. Se tekee hänestä Blairin! Ja sama juttu on myös sarjan muissa hahmoissakin, jopa pojissa. On hyvä, että heillä on sellaisia vaatteita, jotka sopivat nimenomaan tietylle hahmolle. Blair on tosi suunnitteleva, täsmällinen, klassinen. Hän käyttää paljon värejä, kuten punaista, vihreää ja mustaa. Hän pukeutuu niin voimakkaasti, etenkin tällä kaudella. Hän on melkein kuin supernainen.

Olet Portugalissa Herbal Essencesin uuden lanseerauksen takia. Kuinka tärkeä tukkasi on työssäsi ja muutenkin elämässäsi?
- Se on niin tärkeä minulle, kuin muillekkin. Se on kyllä hieman enemmän tärkeä minulle, koska minun täytyy muuttaa sitä aina hahmojen myötä. Joten on tärkeää, että tukka on terve ja pysyy päässäni (nauraa) ! Joten huolehdin siitä paljon.

Luetko koskaan blogeja?
- En oikeastaan. En pysty siihen.

Mitä haluaisit saada tänä jouluna?

- En tiedä... minusta minulla on kaikkia mitä tahdon joululta. Mutta haluan viettää sitä pienen veljentyttären kanssa. Hän on 3v. Ja hänen kanssaan joulun viettäminen on tärkeintä ja että voin tehdä eri asioita.

Suosikki väri?

- Sininen. Tumman.

Lempi hajuvesi?

- Vera Wangin Lovestruck

Päivä vai yö?

- Päivä.

Ranta vai kaupunki?
- Ranta.

Lempi kaupunki?

- Pariisi.

Lempi ruoka?

- Sushi.

Lempi kirja?
- The Alchemist.

Olen jättänyt haastattelusta kohtia pois. Lue koko haastattelu täältä: • Lue lisää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti