keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Leighton Lucky-lehdessä

Leighton Meester on Lucky-lehden heinäkuun numeron kannessa ja haastattelussa. Hän puhui lehdelle mm. näistä:

* Menestyksestään: - En tiedä. Joo? Mutta tällä alalla ei kannata luottaa menestykseen. Ja muutenkin, kuuluisana tai rikkaana oleminen tai jonkin tyyppisen leffan tekeminen, ei tarkoita minulle menestystä. Minulle menestys on onnellisuus ja työntäyteisyys, itsestäni ylpeänä oleminen ja eri asioiden tekeminen. Joten kyllä, olen ollut menestyksekäs.

* Tyylinsä muuttuminen GG:n myötä: - Kaverini sanoo, että ennen sarjaa pukeuduin kuin koditon. Ostin kaiken ennen autotalli kirppiksiltä. Oli vaikea luopua niistä! Hehkutin, aina että tämä villapaita on uskomaton ja maksoi vain 25 senttiä! Olen oppinut Blairilta. Nyt tykkään sekoittaa jotain arvokasta tavan vaatteisiin.

* Meikkauksestaan: - Olen lopettanut meikin käyttämisen vapaalla. Ajattelin, että minulla oli tummat silmäpussit ja huono iho ja sitten tajusin, että näin itseni niin, koska en tunnistanut itseäni ilman meikkiä. Nyt kun käytän sitä, näytän mielestäni todella oudolta!

* Rakastumisesta: - Rakastan Rakastan. Se on mitä kiehtovin ja kansainvälisestä ymmärretty tunne ja se tulee niin eri muodoissa: Perheen rakastamisessa, kavereiden rakastamisessa. Rakastun johonkin jatkuvasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti