torstai 14. kesäkuuta 2012

Blake Marie Claire-lehdessä

Gossip Girlin kaunotar Blake lively on Marie Claire- lehden uusimman numeron kannessa ja tähtihaastattelussa. Blake puhui lehdelle mm. seuraavista asioista:

* Tyyliapulaisia?
- Assistenttini soittaa muotitaloihin puolestani, mutta valitsen itse aina asun, kengät, korut ja laitan usein hiukseni ja meikin tilaisuuksiin. Joskus ihmettelen, miksi teen sen itse, koska joudun tekemään ylimääräistä!

* Omana stylistinä olemisesta:
- Olen itseni stylisti, koska rakastan muotia. Se on itseni ilmaisua. Näen ihmisiä, jotka näyttävät upeilta, mutta huomaan kyllä kuka heidät on stailannut. Jokaisella on kädenjälkensä. Ehkä tämä kuulostaa hölmöltä, mutta olen onnekas, että olen tälläisessä sarjassa, jossa keskitytään muotiin. Voin ottaa yhteyden kehen tahansa suunnittelijaan.

* Miehistä: - He ovat viehättäviä, kun he pukeutuvat hyvin. Pidän erityisesti siitä, kun jolla kulla on vaivaton ja ajaton tyyli, ja hän olisi voinut olla olemassa milloin vain. Jos haluaa olla kanssani, niin täytyy rakastaa ruokaa tai sitten olen inhottavin ihminen muuten. Minulla on aika iso kokkausvaihe. Puhun vain siitä.

* Blake haaveilee häistä: - Suunnitelmat ovat muuttuneet alalle tulon jälkeen. Nyt mietin, mitä Christian Louboutin keksii minulle. Ja mihin muotitaloon minun pitäisi mennä?

* Hän ihailee kaverinsa Florence Welchin tyyliä: - Rakastan hänen tyyliä, se on silkkaa magiaa. Ihailen aina sellaisia, jotka tekevät vahvoja valintoja. Jos tekee jotain rohkeaa, niin se yleensä tarkoittaa sitä, että viihtyy siinä.

* Tyyli ei kuvasta häntä itseään: - Ihmiset rinnastavat elämääni GG:n skandaalisiin tarinoihin. Pukeudun kuin hahmoni, joten he luulevat, että elän samaa elämää. Paljastin äskettäin kuinka monta poikaystävää minulla on ollut (neljä) ja ihmiset sanoivat sen olevan mahdotonta! Mutta se on totuus. Olen ollut vain muutaman kanssa. Jos en ole sellaisen kanssa, joka saa minut innostumaan tai inspiroi, niin olen mieluummin itsekseni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti