sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Blake Bullett-lehden haastattelussa

Blake Lively on Bullett- lehden kansikuvatyttö ja hän oli lehden haastattelussa. Hän puhui lehdelle mm. näistä:

* Blake mainostaa uutta hajuvettä ja hän sai juuri purkitettua hajuveden tv-mainoksen, jonka ohjasi Nicolas Winding Refn.
- Hän oli ensimmäinen valintani, Blake sanoi tyytyväinen hymy huulillaan.

* Sarjan loppumisesta: - Siitä tulee katkeransuloista, koska annoin kaikkeni. Parhain tapa kuvailla sitä, on varmaan se, kun joku on tykännyt olla todella paljon lukiossa ja sitten toteaa olevansa kohta valmistumassa, eikä malta odottaa seuraavaa juttua! GG oli niin hyvä, mutta mikä on seuraava haasteeni elämässä? Koska, kuusi vuottahan on aika pitkä aika. Ja kun olen näyttelijä, joka tekee pilaa itsestään sarjassa, niin en usko voivani sanoa pitäväni sarjaa parhaimpana tuotantonani. Olen silti onnekas, että olen saanut kokea tämän.

* Ystävyyssuhteista: - Olen hidas luomaan niitä, mutta niistä tulee yleensä pitkiä ja kestäviä... Tapaan kaverini samalla tavalla, kuin olen aina tavannut ihmisiä. Olisi outoa, jos olisin JDatessa, mutta en ole ja se on hyvä. Tapaan niin paljon ihmisiä juhlissa, mutta en ole koskaan se tyyppi, joka kyselee numeroita ja yrittää kaveerata.

Lue artikkeli täältä: BullettMedia.Com.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti