lauantai 14. huhtikuuta 2012

Blake Elle-lehden kannessa

Gossip Girlin Blake Lively poseeraa Elle-lehden maaliskuun numeron kannessa. Lehdestä löytyi toki myös neidon haastattelukin...

Elämän miehistä: - Minulla on ollut neljä poikaystävää elämäni aikana. En ole ollut kenenkään muun kanssa, jota en olisi luokitellut poikaystäväksi. Minulla ei ollut poikaystävää, ennen kuin olin 17. Jos vietän aikaa jonkun miehen kanssa, se on siksi että tiedän hänet hyvin ja hän on ollut ystäväni jo jonkin aikaa.

Ilman stylistiä pärjäilystä: - Kun menen jonnekkin tilaisuuteen, lähetän Christian Louboutinille kuvan asustani ja kysyn mitä kenkiä käyttäisin asun kanssa.

Lapsista: - Toivon saavani muutaman tytön jonain päiväni. Jos ei tyttöjä, niin sitten transuja. Minulla on upeita kenkiä, laukkuja ja tarinoita, joita pitää arvostaa.

Asunnon metsästyksestä Ryanin kanssa: - Uutislehdet kertovat kaikesta. Kumpa minulla olisikin rahaa niihin asuntoihin, mitä olen katsastanut. Ottakaa minut!

Blake väittää, ettei ole käynyt treffeillä. - En ole koskaan ollut treffeillä. Ehkä olen liian ujo. Jos minulla on ollut joku mies elämässäni, se johtuu siitä, että tunnen hyvin ja hän merkitsee jotain minulle oikeasti. En ota noita asioita kevyesti. Olen mieluummin yksin, kuin tuhlaan energiaa tai aikaa semmoiseen, josta en ole varma.

Lively asui kesän Etelä- Ranskassa vuokraamassaan asunnossa ja osallistui kuukauden mittaiseen ranskan kielikurssin.

- Olin koulussa joka päivä! Lähdin pois, menin veneelle satamaan pikku kylässäni ja ihmiset piilottelivat puskissa. Sitten minusta sanottiin olevan kuvia, joissa tulen pois jostain hotellista. Olin koulun reissulla! Ja kaverini (Leonardo DiCaprio) osallistui myös siihen ja kävelimme katua pitkin.

Blake tietää olevansa viehättävä. - Jotkut tuntemattomat ovat yrittäneet iskeä minua! Joku väitti tykkäävän hakustani. Tonen kengistäni! He tuijottavat takapuolta ja väittävät tykkäävän hatusta. Hei haloo!

Lähde: Elle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti