maanantai 30. toukokuuta 2011

Taylor Momsenin haastattelu

Gossip Girlistä lähtenyt Taylor Momsen aikoo jatkossa paneutua musiikkiin. Taylorin mielestä näytteleminen on pelkkää työtä ja musiikki on hänen intohimonsa.

Palaako hän koskaan näyttelemään?
- En tiedä. Olen todella iloinen, että voin olla tienpäällä, keikkalla ja soittaa. Tätä tahdonkin tehdä. Joten minulla on nyt hyvä tilanne. Ja olen todella onnellinen, että tämä on mahdollista. Minulla ei ole suunnitelmia näyttelylle tällä hetkellä, mutta kuka tietää.

- Minä valitsin musiikin ja valitsin sen jo nuorella iällä. Näyttely on aika lailla työtä ja siitä tuli sitä enemmän vanhetessani. Tykkään näyttelystä, mutta en juuri nyt kaipaa sitä. En tiedä palaanko koskaan... en sano niin, että en palaisi, mutta en vielä tiedä.

Ketkä olivat läheisimpiä kuvauksista?
- Rakastan Kelly Rutherfordia. Kelly ja Connor Paolo ovat olleet monessa sarjassa. Rakastan kumpaakin, he tukevat paljon.

- On sellaisia faneja, jotka fanittivat ensin sarjaa, mutta tykästyivät bändiini the pretty recklessiin... ja nyt ovat isoja faneja, eikä pelkästään sarjan takia. Ja sitten on sellaisia, jotka katsoivat, mutta eivät välitä pätkääkään.

Oliko Taylor tyytyväinen Jennyn juonen päätökseen? - Joo. Minulla ei jäänyt mitään puuttumaan. En tiedä, jos jonkun muun mielestä jäi, mutta minun ei ainakaan. Tein vain niin, että tulin paikalle ja tein mitä kässärissä luki. En osaa sanoa juonesta enempää. Joo, kaikki ok. Olen iloinen, että olen ulkona ja saan keikkailla.

Lähde: Zap2it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti