maanantai 25. lokakuuta 2010

Vanha: Matthew oppii isyyttä hahmoltaan

http://weblogs.cw11.com/news/local/morningnews/blogs/images/settle0915.jpg

Humphreyn perheen isää, Rufusta näyttelevä Matthew Settle, on innoissaan roolistaan Gossip Girlissä. Antaahan se mahdollisuuden opetella vanhemmuutta tulevaisuutta varten.

Kuinka paljon jouduit epäröimään, ennen kuin suostuit ottamaan isä-roolin Gossip Girlissä?

Tarkoitatko sitä, kun jouduin aikuistumaan roolia varten? (nauraa) En oikeastaan joutunut epäröimään. Olen naimisissa, minulla on kaksi koiraa ja olemme vaimon kanssa valmiita perheenlisäykseen. Olen kylläkin oppinut paljon Rufusta näytellessäni, sillä olen päässyt lukemaan runsain mitoin vanhemmuutta käsitteleviä kirjoja.

Isäsi on baptistipappi. Katsooko hän sarjaa?

Ei, mutta monet hänen seurakuntalaisensa kylläkin.

Tykkäätkö seurata omaa työskentelyäsi televisiosta?

Totta kai, kaikki näyttelijät ovat pohjimmiltaan narsisteja! Ei vaan, minusta on mahtava katsoa mitä sarjan editoijat tekevät ohjelmalle. He saavat meidän työmme näyttämään vaivattomalta. No, sarjan nuorethan ovat ehdottoman ammattitaitoisia, mutta editoijat saavat minut näyttämään rutkasti paremmalta!

Haluaisitko olla enemmän tekemisessä sarjan tekemisen kanssa?

Kyllä. Olen kuullut, että näyttelijät saattavat päästä ohjaamaan sarjaa, kun se on pyörinyt riittävän pitkään ja minusta olisi mahtava saada sellainen tilaisuus. Olen sellainen tyyppi, joka innostuu saadessaan mahdollisuuden laittaa asioita yhteen. Lilyä näyttelevä Kelly Rutherford sanoi minulle kerran: ”Näen sinut ehdottomasti ohjaamassa. Tarvitset vain erinomaisen apulaisen!”

Olet siis viettänyt aikaa Kellyn kanssa? Voimmeko siis olettaa, että heidän välillään on vielä säpinää?

Jonkinnäköistä kolmiodraamaa on tosiaan luvassa, suuria häitä ja niin edelleen.

Mitä sarjan bändillesi kuuluu? Sille, jonka Rolling Stone Magazine nimesi 1990-luvun unohdettujen yhtyeiden top-kymppiin?

Bändi tekee paluun, nimenomaan Rolling Stonen järjestämässä tilaisuudessa.

Osaatko oikeasti soittaa kitaraa?

Olen erittäin musikaalinen, mutta en soittanut kitaraa ennen kuin aloitin Gossip Girlissä. On ollut hauskaa oppia ja improvisoida, saada se näyttämään uskottavalta. Otan tällä hetkellä kitaratunteja.

Lähde: tvaddict.com

suom. mtv3.fi

Settlestä tuli sittemmin perheenisä, mutta valitettavasti hän erosi tänä vuonna vaimostaan.

Vanha: 10.6.2008

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti