lauantai 16. lokakuuta 2010

Ed Look-lehden haastattelussa

http://assets.nydailynews.com/img/2009/08/27/alg_ed_westwick.jpg
Ed Westwick on ollut onnekas urallaan. Hän on päässyt eroon pienien roolien leimasta ja komeilee nyt suositussa sarjassa Gossip Girl. Ed ei ole pystynyt jenkkien muutonkaan jälkeen jättämään taakseen elämäänsä Englannissa. Hän vierailee siellä mahdollisimman usein. Look-lehti sai komistukselta haastattelun.

Kuten monet muut näyttelijät, jätit britit La:n takia. Mutta poikkeat niin, että sait unelmaroolin. Tunnetko olevasi todella onnekas?
- Ehdottomasti. Nipistän itseäni joka päivä ja se on hyvä juttu - se pitää minut nälkäisenä. Joskus on sellaisia asioita joista en pidä, mutta minulla on ollut mahtavaa Amerikassa ja tykkään siitä.

Oliko helppoa sopeutua elämään Amerikassa?
- Aluksi hämmästelin, mutta nyt olen asettunut aloilleni ja kaipaan hieman enemmän brittejä. Etenkin futiksen katsomista kavereiden kanssa.

Onko kuvauksissa hankaluuksia niinkuin luulemme?
- Ei. Olemme vain porukka nuoria ihmisiä, jotka ovat kasvaneet yhdessä tähän juttuun. Minusta ihmiset vain yrittävät etsiä jotain sanottavaa.

Sinut spotattiin äskettäin pussailemassa exääsi Jessica Szohria. Oletteko palanneet yhteen?
- En halua puhua hänestä. Seuraava kysymys.

Voisitko koskaan deitata jotakuta uudestaan, jonka kanssa olet työskennellyt?
- En koskaan sano koskaan mihinkään.

Oletko ollut aina suosittu tyttöjen keskuudessa?
- olin 24/7. Se tuli vaivattomasti, tytöt vain riisuivat minua. Ei, ei ollenkaan. Vitsailen! Olin kateellinen yhdelle kaverilleni koulussa, koska hän deittaisi aina vanhempia ja hyvännäköisiä tyttöjä ja minulle ei koskaan käynyt niin.

Noh, hahmosi Chuck on aika naistenmies - oletko millään tavoin samanlainen?
- Hänellä se on niin esillä ja tykkään ajatella että olen hieman herkempi. Heti kun tytöt puhuvat minulle, he huomaavat minun eroavan paljon hahmostani.

Tykkäätkö brittiläisistä vai jenkkiläisistä tytöistä?
- Öh, sanoisin brazilialaiset! Miten jenkkiläiset eroavat brittiläisistä? Heillä on erilainen lähestymistapa. britit ovat sotilasasenteella kun taas jenkkiläiset sekoavat ja tahtovat kaiken olevan täydellistä

Olet kerran sanonut että olet ollut vain kerran rakastunut. Keneen?
- Äitiini. Elämässäni on vain yksi nainen. Olenko mamman poika? Ehdottomasti. Rakastan häntä.

Millaisista tytöistä pidät?
- Sellaisista, jotka voivat pitää puhetta yllä - ja kaunis kasvo ei satuta. Mutta minulla ei ole tyyppiä. Olen ollut viehättynyt tytöistä, enkä lookkien takia. Saan yhteyden ja joskus se on täysin tahatonta.

Ihanne naisesi?
- En ole koskaan tavannut Scarlett Johanssonia, mutta minusta hän on mahtava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti