lauantai 24. heinäkuuta 2010

Taylor erotti stylistinsä


Taylor Momsen on nyt oma stylistinsä.
16-vuotias näyttelijä ja rockbändin laulaja kertoi Mtv:lle, että haluaa mieluummin itse stailata itsensä, koska hän tietää tyylinsä parhaiten.
- Minä jollain tavalla säikähdin... tajusin, että minua vedettiin yhteen tiettyyn muottiin, joka ei ollut minua ja minä olin menossa siihen suuntaan missä voi tehdä suosituksi tai jotain. En ollut koskaan suosittu mimmi, joten en tiedä mitä se edes tarkoittaa!, Taylor sanoi. -Pidän siltikin niitä vaatteita mitä pidin yläasteella. Olen vain muuttanut niitä.

Kauneusrutiinistaan
- Käyn suihkussa, panen paljon mustaa silmänympärykselle, sitten panen huulipunaa ja vähän punaa puskille. En harjaa tukkaani... Käytän minkä tahansa merkkistä mustaa luomiväriä ja kajaalia- joka ei ole tyhjä- ja jotka ovat meikkilaukussani ja levitän sitten ne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti