maanantai 28. toukokuuta 2012

Leighton Filippiineillä


Leighton Meester on tällä hetkellä Filippiineillä. Hän osallistui muotiviikoille osana Penshoppen yhteistyötä, sillä hän mainostaa vaatemerkkiä ja All stars- kampanjassa mukana. Hän saapui maahan perjantaina. Muotinäytös järjestettiin lauantaina ja Penshoppen muotinäytöksen nimi oli Impact.


- Kiitos kaikille tuesta. Olen todella ylpeä ja kiitollinen, että olen täällä. Tulin tänne näkemään teitä, Meester sanoi ABS-CBN Newssille. - Tämä on suuri kunnia, olen todella ylpeä tästä. Keskitytään näytökseen ja odotan sen näkemistä ja hymyjä, koska kaikki ovat olleet niin mukavia. Siitä tulee hienoa, hän lisäsi.

Leighton on kiitollinen eritoten filippiiniläisistä faneista.
- häkellyttävää, etenkin kun menee toiselle puolelle maailmaa ja minua kutsutaan nimellä, tai kun he tietävät eri projekteja, joita olen tehnyt.

Leighton paljasti, että hänellä on läheinen lapsuuden ystävä, joka on filippiiniläinen.
- Puoliksi. Hänen äitinsä oli aika tiukka. En tiedä, ehkä se on heidän juttunsa?

Näyttelijätär sanoo, että hänellä on silti paljon opittavaa maasta. - Minulla on niin paljon opittavaa. Ette ole vain päivän edellä, vaan olette ihan toisessa maailmassa, täällä on niin erilaista ja ihmiset eivät oikein käsitä sitä, mikä on minusta hyvä kokea. Parasta on, että ihmiset ovat todella aitoja ja pidän heistä ja etenkin täällä ihmiset ovat mukavia, nöyriä, hymyileviä ja ottavat hyvin vastaan.

Hän toivoo palaavansa joskus maahaan.
- Toivottavasti palaan todella pian, mutta juuri nyt alan mainostaa elokuvaa, joka tulee ensi-iltaan kesäkuussa. Siitä tulee hauskaa, koska se on hauska leffa ja siinä on Adam Sandler ja Andy Samberg, he ovat upeita koomikkoja ja työryhmä oli kuin perhe. Kaikki ovat niin hyviä ja Adam on sankarini. Rakastan hänen kanssaan työskentelyä, Leighton kertoi That's my boysta.
- Sitten minulla tulee ulos leffa syyskuussa, jonka nimi on The Oranges. Se on hauska, mutta eri tavalla, se on synkkä komedia, jossa on Hugh Laurie. Se on siis sekä hauska, että myös koskettava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti