perjantai 11. toukokuuta 2012

Chloe puhui Seventeenille Blakesta


Blake Lively tähdittää Hick-leffaa yhdessä nuoren lahjakkuuden Chloe Moretzin kanssa. Blake on Hickissä Chloen äiti ja kaksikolla on tosielämässäkin läheiset välit. Chloe puhui leffakollegastaan Seventeen- lehden toukokuun numerossa.

- Ihailen Blakessa kaikkea! Yövyin hänen luonaan muutamia kertoja - hän on minulle kuin sisko. Hän kokkaili aamu neljään asti. Hän on huippukokki! Kerran kun olimme kuvauksissa, hän kertoi minulle: ' voi luoja, Martha Stewart laittoi minulle äskettäin sähköpostilla reseptin!' Ja minä olin ihan ihmeissäni!'.

Ja tietenkin Blake myös esitteli laajaa vaatevalikoimaansa... Ja kenkävalikoimaa.
- Hän käyttää kauneimpia vaatteita joka päivä. Menin hänen vaatekaapilleen yksi ilta, kun hän sovitteli asuja tilaisuutta varten. Autoin häntä valikoimaan asun. Hän kaiveli varmaan satoja Louboutineja ja käski sovittaa niitä. Meillä oli vähän kuin pienimuotoiset kenkäbileet!, Chloe hehkutti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti