lauantai 13. maaliskuuta 2010

Blake on kenkäfriikki

http://jadorefashionblog.files.wordpress.com/2009/06/blake-lively1.jpg
Gossip Girlin Blake Lively on hankkinut itselleen liki 300 paria kenkiä 18 kuukaudessa- vaikka hän lähettää jonkun muun shoppaamaan. Blake myöntää, ettei voi vastustaa kenkiä.
-Minun vaatehuoneeni on omistettu kengilleni. Luulen, että minulla on ehkä noin 300 paria. Ne ovat kauniita. Minulla on vain neljä paria vanhoja kenkiä- kaikki muut on hankittu sen jälkeen kun muutin New Yorkiin, yhdeltä ja puolelta vuodelta.

Blakella ei ole kuitenkaan itsellään aikaa metsästää aarteitaan- hän panee jonkun aina metsästämään niitä puolestaan.
-Minulla ei ole kauheasti aikaa shopata, joten paras paikka shoppaamiselle on GG:n sovitushuone. Menen sinne, otan kuvia kännykkä kamerallani ja e-mailaan ne shoppaajalleni joka on kaupoilla ja sanon: 'etsi minulle nämä.'

Lähde: contactmusic.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti