sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Leighton ei ole muodin orja

Vaikka Gossip Girlistä on paljon kyse muodista, Leighton Meester kiistää itse olevansa muodin orja ja tunnustaa pitävän ihan tavan farkuista ja t-paidoista.

- Onneksi en ole mikään fashionista vapaalla. Arvostan sitä, kun saan laittautua kuten nyt, tai sarjaa varten - kunhan se on tärkeää - ja kun ei ole, en ole muodille orjana, Leighton tuumaili Fashion Night Out- tapahtumassa.

Hänen käsityksensä muotia kohtaan on kuitenkin muuttunut sarjan ansiosta.
- Se innoittaa minua. Ja sarjan teko auttoi löytämään itselleni tyylin.

Neito sanoo olevansa onnekas asuessaan New Yorkissa.
- Olen onnekas kun asun täällä. Kuljeskelin aiemmin kadulla ja kauppoja oli todella myöhään auki ja kaikki siemailivat shampanjaa ja kävelivät ympäriinsä upeissa kuteissaan ja ottivat kuvia toisistaan ja tuumailin, että on ihanaa asua tämän tyylisessä kaupungissa. Täällä voi olla oma itsensä.

Leighton esiintyi Check In The Darkin kanssa Tiffany- kaupassa.
- Se on niin klassinen paikka. Ja emme ole oikeastaan esiintyneet yhdessä Nykissä - tämä oli eka kerta, joten on ihanaa, että niin moni tuli katsomaan meitä ja saivat kokea sen.

Vaikka Check In The Dark vaikuttaa enemmän Los Angelesissa, hän toivoo toista keikkaa Manhattanille.
- Olen todella onnekas siinä mielessä, että olen saanut esiintyä bändin kanssa. Olen tuntenut heidän vuosia ja rakastanut heitä ja nähnyt kaikki heidän keikkansa. Olen laulanut muutamaan otteeseen heidän kanssaan ja aloin juuri soittaa kitaraa... tässä on kyse siitä, että meillä on yhteistä historiaa.

Lähde: People

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti