keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Ed Westwick Lontoo-haastattelussa

http://grazia.ninemsn.com.au/img/blogs/shoes-with-news/GossipGirl/edwestwick.jpg
Ed Westwickiä haastateltiin äskettäin Lontoo-aiheisin kysymyksin tentaten. Hän myös vastasi toisenlaisiin kysymyksiin.

Koti on...

- New York nyt, mutta kasvoin Stevenagessa. Siellä ei tapahdu paljoakaan.

Missä yövyt vieraillessasi Lontoossa?

- Soho hotelli on kotini ollessani poissa oikeasta kodistani. Soho on muutenkin hieno paikka. Yövyin ennen Camdenissa, mutta siitä on tullut liian nuorekas minulle.

Mikä on viimeisin Lontoossa näkemäsi näytelmä?

- Hamlet Donmarissa, jota tähdittää Jude Law.

Millaisia vinkkejä antaisit Lontoossa matkaileville turisteille?

- Pakkaa sateenvarjo ja käy futispelejä katsomassa.

Mitkä ovat Lontoon viisi parasta kauppaa?

- Pret A manger on hyvä suurien tonnikalapatonkien takia. Rakastan Paul Smithiä ja Ozwald Boateng valmistaa parhaimmat asut. Tykkään valikoida rihkamaa Camdenin kojuilta. Ja ympäri Selfridgesiä on pakko vaeltaa.

Paras Lontoossa saamasi ateria?

- Lemoniaa Nw1:ssä. Se on viehättävä pieni kreikkalainen ravintola ja ruoka siellä on todella hyvää.

Varhaisin Lontoo-muisto?

- Kun olin lapsi, kävin usein Lontoossa testauttamassa silmiäni. Otin vapaapäivän koulusta ja äitini vei minut luonnonhistorian museoon. Olen käynyt siellä varmaan sata kertaa.

Salainen intohimosi?

M&M:n maapähkinät. Ei minulla ole varmaan muuta.

Mitä pelkäät eniten?

- Kuolema on aika pelottava asia.

Jos olisit pormestari päivän, mitä tekisit?

- Sulkisin kaikki koulut, jotta lapset saisivat vapaapäivän.

Millainen eläin haluisit eniten olla?

- Leijona, koska ne ovat pahiksia ja viidakon kuninkaita. Vaikka ne eivät elä viidakoissa... tuliko koskaan ajatelleeksi asiaa?

Mikä on viimeisin ostamasi cd-levy?

- Eminemin uusi albumi Recovery.

Mitä pelastaisit tulipalon sattuessa?

- Minun Gibson 1957 Les paul Jr. kitarani. Se on todella paljon vanhempi kuin minä. Ja varmaan Paul Smithin takin.

Mikä saa sinut nauramaan?

- Aika lailla mikä vain. Minulla ei tarvitse olla syytä siihen. Saan itseni nauramaan usein.

Itkemään?

- koirien pelastamiseen liittyvät tv-mainokset. Ne ovat voimakkaita.

Mitä teet seuraavaksi?

- Menen kuvaamaan fantastisen Gossip Girlin 4.kauden kohtausta.

Mikä on Lontoon romanttisin paikka?

- Tämä saattaa olla klisee, mutta varmaan Primrosen kukkula kesäaikaan.

Mitkä ovat viimeisimmät paikat minne menit lomalle?

- Kävin Montego Bayssä, Jamaikalla kahdesti viime vuonna ja viivyin The Ritz- Carltonissa. Uudeksi vuodeksi menin skotlantiin kavereideni ja perheen kanssa. Odotan innolla lomailua Mauritiuksella.

Oletko koskaan varastanut mitään?

- Olin taskuvaras ollessani 10-vuotias ja kun olin leirintäalueella ranskassa. Kaverini yllyttivät minua varastamaan ison M&M:n pakkauksen. Isäni yllätti minut kiinni itse teosta ja hän oli raivoissaan.

Hauska haastattelu.

Lähde: ed-westwickworld.net

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti