tiistai 9. marraskuuta 2010

Ed Westwick Gotham-lehdessä

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena
Ed Westwick "Chuck" istui Gotham- lehden piinapenkkiin. Ed sanoo haastattelussa, että häneen on petytty sen takia, että hän ei muistuta paljoakaan roolihahmoaan.
- Muutamat fanit ovat pettyneet, Ed sanoi ihmisten reaktiosta huomattuaan ettei näyttelijä ole roolihahmonsa kaltainen. - Joskus ihmiset hieman järkyttyvät, koska en ole totaalisen pahis. Voin olla sellainen joskus. Minulla on mielialan vaihteluja.

Euroopan tv:ssä suhtaudutaan varauksella seksiin. Olitko yllättynyt siitä millainen meteli Gossip Girlistä saatiin aikaan?
- Minusta se oli hienoa! Muistan ison OMFG kampanjan. Billboardeilla oli kuvia missä minä ja Leighton Meester pussaamme ja kritisoivia tekstiä kaikilta kritisoijilta, jotka dissasivat sarjaammme ja minusta se oli aika huvittavaa.

Onko outoa lukea elämästäsi lööpeistä?
- Se on outo juttu. Olen vielä nuori jätkä, joten kun asiat tapahtuvat tiedän niiden päätyvät lööppeihin. Se on ajoittain ärsyttävää, mutta se tulee tämän alan mukana. Nyt olen siinä vaiheessa, että yritän pyyhkiä kaiken pois.

Paparazzi tilanne Usa vs. Iso-Britannia?

- Täällä on aika kaksi jätkää väijymässä Meatpacking alueella, Gansevoortin ulkopuolella. He väijyvät paikoissa, joissa heidän on helppo ilmoittaa muille, että olen tulossa. Lontoo on täysi vastakohta. En ole kohdannut siellä sellaista vielä. Hulluimmat oli Pariisissa, jossa kuvasimme kauden alussa. Muistan yhdessä kohtaa paparazzin nostaneen lapsen ylös ja heittäneen hänet.

Pukeutumistasi sarjassa analysoidaan jatkuvasti. Miten kuvailisit omaa tyyliäsi?

- Koska pukeudumme aina parhaimpiin sarjassa, olen paljon rennompi joka päiväisessä tyylissäni. En tietenkään käytä tuxia joka päivä. Olen kaikista itsevarmin farkuissani ja t-paidassani. Tykkään myös rannekoruistani, kaulakorustan, Ray- Ban Aviator aurinkolaseista, kaikista cooleista ja omituisista asioista.

Kenen uraa seuraat?

- Noh aina voi jäljitellä sellaista cooleimpien ihmisten uria, kuten Johnny Deppin, jolla on oma saari ja hän saa viettää neljä kuukautta karibialla juosten kuin hullu merirosvo, joten tuon tapaiset asiat kiinnostavat tälläistä nuorta näyttelijää. Ja Englannista katson Daniel Craigin uraa, joka saa esittää ikonista brttihahmoa James Bondia. Kaikki ovat sellaisen vakoojan fani, joka on majesteetin palveluksessa.

Bondi ja ei konna? Oikeasti, sinun on täytynyt tehdä jotain pahaa.

- Omg, en koskaan tee mitään todella pahaa. Pitäisi varmaan hajottaa ystäväni kitara tai jotain raivokohtauksen sattuessa. Mutta, ostan hänelle joskus uuden , lupaan.

Hei tämä on New York, mihin tahansa voi joutua.

- Olen varastanut tiekylttejä. Minulla on liikennekeila, jonka varastin kadulta yksi ilta.

Lähde: Gotham-magazine.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti