torstai 5. marraskuuta 2009

Blake Lively: sanottua

http://showstalker.net/wp-content/uploads/2008/08/blake-lively-letterman-show.jpg
Blake Livelyn hiljattaisten haastattelujen sanomisia

Blake sanoi äskettäin, että La:ssa kasvamisessa oli etunsa- kuten viikottaiset matkat Disneylandiin.
-Äitini vei minut sinne kahdesti viikossa. Olin hyvä koulussa, joten luultavasti äitini vain tahtoi viettää enemmän aikaa kanssani, että meille muodostuisi vahva side. Joskus kun olin vanhempi hän piti minua ulkona aamu yhteen.

Krista-roolistaan The town-leffassa
-Krista on Bostonissa asusteleva huumediileri, jolla on 2-vuotias lapsi. Hän on aika synkkä tyttö, mutta hän on sellainen miksi hänet kasvatettiin.
Kristan esittämisessä on huonot puolensa. -olen yrittänyt pärjätä tekokynsien kanssa-vihaan niitä. Minulla on ollut ne jotain kaksi kuukautta. Sain ottaa ne pois yhdeksi viikoksi, koska sanoin etten enää kestä! Minun täytyi pitää niitä myös Emmy-gaalassa, Blake puhisi Just Jaredille.

Marie Claire-lehdessä: -Serenana saan olla villi, ulospäin suuntautunut persoona, jota en ole niin paljon. Minusta kaikki kantautuu siitä, kun olin viidestä sisaruksesta nuorin. Tarkkailin aina sisaruksiani ja kuulin juttuja heidän elämästään ja siitä tuli apua näyttelijänuraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti